Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, och jag ser honom mycket hellre i Nybro - MEN hade tajf velat samarbeta så hade de säkert fått honom.Towen skrev:Han kanske ville till Nybro själv? Känslan är att det är en klubb med lite hausse och pop i nu, med allsvenska mått - det ger energi och flow som enskild spelare och talang också.
De har något fel i huvudet där….kan inte må bra flera av dom, annars har man inte det hatet.Härmapan skrev:Ja, och jag ser honom mycket hellre i Nybro - MEN hade tajf velat samarbeta så hade de säkert fått honom.Towen skrev:Han kanske ville till Nybro själv? Känslan är att det är en klubb med lite hausse och pop i nu, med allsvenska mått - det ger energi och flow som enskild spelare och talang också.
MEN hatet väger ju tyngre än sportslig framgång…
Nä, det tror jag inte.Daniel skrev:Vi kanske ska ha in en back till.
Det känns helt orimligt, nä, tror jag inte ett dugg påTowen skrev:Vart kommer det här buzzet och uppsnacket ifrån, om att det skall in en ny stjärnback? Källa?
vlk skrev:Jag hoppas växjö är med i matchen gällande honom.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Svartvadet skrev:Fått höra att Linus Omark ska ha sagt nej till ett "drömbud" från VLH 2013/14 på 500k/månaden?!
Tydligen ska han ha svarat "fyra SM-GULD hade inte betytt ett skit" haha! Snacka om loooooser
Towen skrev:Sanny och Höken listar topp-10 målisar i SHL (betalvägg). Någon som har Premium och vill berätta LARMI's placering? Inklusive motivering tack.
Fast just den spelaren måste vara en offensiv kraft. Hela lagbygget bygger på det. Vi har massor av gedigna tvåvägsspelare, tyvärr trubbiga.steve_saviano_theking skrev:Allt handlar om ekonomi, Robert är nog det spetsigaste vi kan få, betänk att exempelvis HV har ca 10-15 miljoner mer än oss i budget (enligt madhawk) då är det svårt för oss att kunna värva färdiga/etablerade namn.
Ågren är ytterligare en gedigen tvåvägsspelare , med många sådana som presterar på topp vinner vi matcherna med 1-0 eller 2-0. Släpper vi in mer än 2 mål i en match kan vi dock inte vinna den.Dysterqvist skrev:Robert ser inte bra ut hittills men det gör ju inte Strandberg heller, han har varken varit skadad eller aldrig spelat på stor rink förut. Sen tycker jag det var konstigt att man förlängde med Ågren, tycker inte han tillför någonting.
Sanny Lindström är inne på samma spår, inte omöjligt med en ny back om inte Rosén håller. Jag tycker dock om Martinssons inte håller, vilket han inte gör.bratsson skrev:Jag tycker dock Martinsson ska bytas ut omgående för backsidan har inte sett bra ut på försäsongen. Inte enbart hans fel men vi behöver en annan typ av back än vad han står för.
En lite tuffare back som kan skjuta och göra mål saknar vi. Vi har inget hot bakifrån och släpper även in i slottet otroligt enkelt.
Kanske fixas det inför premiären men just nu verkar dom rätt vilsna där bak.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster