Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Herr Oberst skrev:Ni som tycker hockey är så rysligt tokskojsigt, som eran kuliga Carolina Klüft skulle uttryckt det.
Ni borde kanske lämna Lakers herrlag och satsa på ert damlag istället som verkar vara bra mycket bättre.
Dessutom är ju damlaget så mycket jippo och trend som det bara kan bli.
Passar er som fisken i vattnet!
Baloo skrev:Herr Oberst skrev:Ni som tycker hockey är så rysligt tokskojsigt, som eran kuliga Carolina Klüft skulle uttryckt det.
Ni borde kanske lämna Lakers herrlag och satsa på ert damlag istället som verkar vara bra mycket bättre.
Nästa värvning ser ut att bli Fröken Jönsson.... Hon med handväskan ni vet.. Rögle tror jag minsann att det var...
Herr Oberst skrev:Baloo skrev:Herr Oberst skrev:Ni som tycker hockey är så rysligt tokskojsigt, som eran kuliga Carolina Klüft skulle uttryckt det.
Nästa värvning ser ut att bli Fröken Jönsson.... Hon med handväskan ni vet.. Rögle tror jag minsann att det var...
Oj den sved verkligen i mitt skinn.
Jag blev totalsågad, rakt över knäskålarna.
LAKEJ89 skrev:Vi har nåt som inte ni har vi har ett damlag det har inte ni hahahahaha!
Lobo skrev:Trodde Rögle BK var en tjej-kontåkningsförening med pojk-hockeysektion.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster