Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Enroth på väg till Buffalo:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 42,00.html
Malul skrev:fast man förstår honom oxå,inte bara äventyret i sig utan att tänk om det börjar gå troll i spelet och han mister sin plats som förstakeeper i SSK,då kommer NHL vara långt borta.Nu passar han på o sätta in en fot i dörren när den är väl öppen för honom.
Varanen skrev:Det blir inget spel i NHL nu för Enroth. Kanske inte ens bofast i AHL. Om SSK var beredda att satsa på honom gjorde han fel, men han kanske fått andra signaler från klubben?
Hett rykte! SSK är i förhandlingar med Växjös Steve Saviano. Han har en klausul som ger honom rätt att bryta kontaktet om en ES-klubb vill signa honom.
Primeau skrev:Han är kass Linkan, tipsa dom om det.
rajjan skrev:André Persson har faktiskt kontrakt, vad jag kan förstå. Återstår väl att se om man väljer att behålla honom, eller försöker lösa kontraktet/ låna ut. Han fick rätt sparsamt med istid mot slutet. Personligen skulle jag faktiskt vilja se han i eliten. Tror han kan överraska.
Saviano tror jag inte vi snor. Fantastisk skridskoåkare, men för lätt. Finns nästan en egen kategori spelare som är stjärnor i AS, men som helt enkelt inte funkar i Elitserien. Tror han hör dit.
Enroth stannar, så även Kvalseriens poängkung Videll.
Johan Forsberg? Nej, bättre kan vi.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 13 gäster