Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Här hade vi en verklig chans att ge Rosén en tung, ansvarsfull post, som ledare för en av våra två offensivt inriktade kedjor. Peter Ström skulle med sin erfarenhet, hockeymässiga intelligens och arbetsetik varit perfekt som en av Roséns vapendragare. Nu reduceras Rosén antagligen till checkare och med uppgifter i special-teams.
Nu är det som det är. Centerrollen är kanske något som Ström ställde som krav för att signa. Om The Thoorst inte vill fortsätta i VLH hoppas jag att vi visar kyla och värvar nästa center till checking-linan.
1. Ström
2. (Yngvesson)
3. Romö
4. Rosén
Hade han haft självförtroende hade han fintat bort målvakten och gått runt "köksvägen" och lagt in pucken i öppen bur Nu valde han att skjuta mitt på målvakten.Box Play skrev:Neddo du har fel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Von rosens dilemma heter självförtroende det sågs tydligt mot MIF när han hade friläge han säker hellre passning än skott och tror inte på sin egen förmåga dessutom ser han oerhört stbbig ut på isen, men om något år med rätt träning och matchövning har han förutsättningar att bli en medelgod allsvensvensk spelare. Höj ingen till himlen som inte kan komma dit min vän
Primeau skrev: Ett tillfälligt lån av NH´s Niklas Olausson tills Romö är spelklar skulle också kunna bli aktuellt. Kanske.
Lakers00 skrev:Primeau skrev: Ett tillfälligt lån av NH´s Niklas Olausson tills Romö är spelklar skulle också kunna bli aktuellt. Kanske.
Niklas hatar VLH så han kan ni glömma.
Stoffe skrev:Lakers00 skrev:Primeau skrev: Ett tillfälligt lån av NH´s Niklas Olausson tills Romö är spelklar skulle också kunna bli aktuellt. Kanske.
Konstigt, varför var han här och spelade träningsmatch med oss då för?
Lakers00 skrev:Primeau skrev: Ett tillfälligt lån av NH´s Niklas Olausson tills Romö är spelklar skulle också kunna bli aktuellt. Kanske.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster