Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan skrev:Jag tycker att Lakers till nästa säsong ska lägga sina värvarpengar på en ny målvakt (behålla Fasth), två stabila elit-backar + en NHL-transatlant med "näsa" för mål med hjälp av sponsorerna som nu blivit betydligt fler. Det räcker tycker jag!
Komodoödlan skrev:Bygg långsiktigt upp ett lag från målvakt-back- till forwards, och fyll på lite mer kompetens för varje säsong istället för att byta ut halva laget!
Vad definierar du som Konstigt, i det jag försöker säga, och det jag försöker få andra att förstå? Här får man i stort sätt skriva vad man vill, men är ni kritiska, skriv då hur ni vill ha det om jag nu har så fel!Hjälmtvång skrev:Komodoödlan skrev:Bygg långsiktigt upp ett lag från målvakt-back- till forwards, och fyll på lite mer kompetens för varje säsong istället för att byta ut halva laget!
Fyll på kompetens men värva inte? Värva backar men se till att dom som spelar i Lakers stannar? Behåll målisen för han är så bra men värva en toppmålvakt?
Håller helt med MHC, av alla märkliga inlägg som skrivits är detta ett av dom konstigaste
NEDOMANSKY skrev:Mja, Lindhagen lovande jajjemän, Von Rosen Klassen bättre ÄNNU.
Ge Mig Namn som är bättre och Billigare
Romö Längtar Hem
Sist , Ånej TREA från slutet
Sen glömde Jag Smillan , att det är Du som brukar ha Rätt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster