Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan skrev:Han har sedan han fick kicken av Lakers gjort hela 211 p på tre säsonger för sin gamla klubb! (Kan tyvärr inte bifoga länk från Elite prospects).
I Lakers tyckte jag att han var en väldigt bra skridskoåkare, men absolut inte mer..Men visst är det anmärkningsvärt med alla dessa poäng.
Komodoödlan skrev:I Lakers tyckte jag att han var en väldigt bra skridskoåkare, men absolut inte mer..
Självklart är jag medveten om ligans kvalité, en riktig skitkvalité!Men som jag säger, visst är det anmärkningsvärt med alla dessa poäng i England. Står han bara framför mål och väntar på pass??Mygel skrev:Komodoödlan skrev:Han har sedan han fick kicken av Lakers gjort hela 211 p på tre säsonger för sin gamla klubb! (Kan tyvärr inte bifoga länk från Elite prospects).
I Lakers tyckte jag att han var en väldigt bra skridskoåkare, men absolut inte mer..Men visst är det anmärkningsvärt med alla dessa poäng.
Du måste väga in vad kvaliteten är på ligorna. Kolla på en spelare i en college liga i USA. Dessa kan ofta ösa in 100 poäng per säsong. Men är de spelare som skulle göra det samma i en så pass bra liga som HA?
buck skrev:segla inte iväg för långt nu... calder var namnet.
Visst borde jag det, men jag drog till med en grov chansning. Jag bjuder så gärna på mig själv sörruStoffe skrev:Hmmm ödlan när du ställer frågan om vi "kunde" Calder borde du själv åtminstonde veta när han spelade i Lakers innan du diskuterar hur vida han var bra och dålig på vissa saker
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster