Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Yngvesson tycker jag var ett strå vassare!NEDOMANSKY skrev:Jag anser att om Man bortser från Podeins meriter så är Peter Ström den BÄSTA Hockeyspelaren som som skrinnat i Lakers-Dressen.
Han är i ordets Rätta bemärkelse en KLASS-Spelare, STOR Glädje om Han fortsätter, i bästa fall kan vi ha en kommande TRADITIONSBÄRARE i Lakers framöver om Korten sköts med Fingerspitzgeful
Komodoödlan skrev:Yngvesson tycker jag var ett strå vassare!NEDOMANSKY skrev:Jag anser att om Man bortser från Podeins meriter så är Peter Ström den BÄSTA Hockeyspelaren som som skrinnat i Lakers-Dressen.
Han är i ordets Rätta bemärkelse en KLASS-Spelare, STOR Glädje om Han fortsätter, i bästa fall kan vi ha en kommande TRADITIONSBÄRARE i Lakers framöver om Korten sköts med Fingerspitzgeful
Mygel skrev:Verkar som er ekonomiska situation visar sig nu.
Räven skrev:Ja, inte lätt att hitta ersättare till dessa två. Det får inte kosta heller.
Ström lär nog behöva lite kosing till bygget av stugan i Halmstad..Klart att 100 000:-smäller högre än 20-30 000:-NEDOMANSKY skrev:Med Den Klass Peter Ström håller så tjänar Han säkert 100 papp i Månaden i Norge, dessutom med en Tränare Han känner, tråkigt men sånt är livet, Kul dock att sådana spelare som Ström visat publiken vad Klass är i Lakerdoome en Säsong.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster