Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tycker du inte att Valle och Perra gjort en bra säsong?C70T5 skrev:Innan jag börjar spekulera kring vilka spelare som skall lämna och vilka som skall värvas så vill jag veta VLH's målsättning inför kommande säsong. Den ekonimiska biten är ju av ytterska vikt. Det skulle kännas oerhört tråkigt om VLH ställde upp med ett junisaktigt och lågbudget lag kommande säsong. Hemska tanke.
Som sagt, utsatt målsättning och klara besked från Kostymnissarna - sedan så kan spekulationer på allvar tas i bruk.
Jag tycker att Sockervadd har gjort en jävligt bra säsong. Gott att han har kontrakt även nästa säsong.
Viktor Fasth och hans stabila agerande har ju givetvis gjort att andra klubbar kommer att visa intresse. Även här så har det med VLH's målsättning att göra. En spelare på uppåtgång vill ju givetvis representera ett satsande topplag.
Den finska båsöppnaren kan dom skicka hem. Bara han inte tappar plånboken på foten för då bryter han väl hela benet.
Resten av Krigarna skiter jag i för tillället. Målsättning och satsning måste först klaras ut.
Tack för en bra säsong. Med lite tur och skärpa så hade VLH kunnat lira i KS två säsonger på raken. Synd.
/T5!!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 22 gäster