Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:C70, du skulle allt må om vi fick Kalle O också va´?
Åskesfolket gnyr och går på som om Daniel Åhsberg har brutit ett livslångt kontrakt - sanning är ju den att han varit Lakerskrigare långt innan han hamnade på ostkusten. Kalle Olsson också för den delen. Jag led den gången när Frölunda kallade tillbaka grabbarna och kommer njuta av varje sekund Åhsberg är på isen i vinter.
När vi ändå spekulerar kring Persson-Åhsberg-Olsson: hur är det egentligen med Den Högerfattade Lille Kotletten? Är han kanske rent av högaktuell?
Intressant.
Anders83 skrev:Där tycker jag Evertsson har fel! Vill Porseland till ES bör han verkligen flytta rån Bofors och till en klubb som Lakers där man satsar och har visioner om ES de kommande åren.Primeau skrev:C70, du skulle allt må om vi fick Kalle O också va´?
Åskesfolket gnyr och går på som om Daniel Åhsberg har brutit ett livslångt kontrakt - sanning är ju den att han varit Lakerskrigare långt innan han hamnade på ostkusten. Kalle Olsson också för den delen. Jag led den gången när Frölunda kallade tillbaka grabbarna och kommer njuta av varje sekund Åhsberg är på isen i vinter.
När vi ändå spekulerar kring Persson-Åhsberg-Olsson: hur är det egentligen med Den Högerfattade Lille Kotletten? Är han kanske rent av högaktuell?
Intressant.
Mathias Porseland, Bofors
– Han är inte aktuell. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att han lämnar Bofors. Han siktar på Elitserien och då är det ingen vits med att hoppa mellan klubbar här.
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
Där tycker jag Evertsson är helt fel ute! Vill Porseland till ES bör han verkligen flytta från Bofors och till en klubb som Lakers, som satsar och har visioner om ES under de närmsta åren.Komodoödlan skrev:Anders83 skrev:Primeau skrev:Intressant.
Mathias Porseland, Bofors
– Han är inte aktuell. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att han lämnar Bofors. Han siktar på Elitserien och då är det ingen vits med att hoppa mellan klubbar här.
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
Komodoödlan skrev:Vill Porseland till ES bör han verkligen flytta från Bofors och till en klubb som Lakers, som satsar och har visioner om ES under de närmsta åren.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster