Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
C70T5 skrev:
(många NYA alias på portalen nu)
/T5!!
Jag har inte yttrat mej om varken meningen eller skattemässiga skäl ,däremot yttrade jag mej om Din omröstning,Din beskyllan att det är en klan som röstar för att den inte går din väg tycker jag är ett lågvattenmärke.C70T5 skrev:Det finns väl för fan en mening till att det värvas spelare av skattemässiga skäl. Det kan väl till och med Alfax räkna ut
/T5!!
C70T5 skrev:Det finns väl för fan en mening till att det värvas spelare av skattemässiga skäl. Det kan väl till och med Alfax räkna ut.
Anders83, anledningen till varför det kallas 'artistkontrakt' är att spelaren som värvas är-/skall vara en guldklimp. En dyr sådan. För att du inte skall glömma bort detta så kan du skriva ut två kopior. En kopia kan du behålla själv den andra kan du trycka ner i Dolitles foderlucka.
C70T5 skrev: En kopia kan du behålla själv den andra kan du trycka ner i Dolitles foderlucka.
C70T5 skrev:Hoppsan, de anonyma och ärliga rösterna tar sig. Jag tycker att det går dåligt med Ryggdunksröstningen. Kanske Nilevertsson, Dolitle eller Alfax kan svara på det?
Dolitle, jag kan lova dig att DU inte behöver tala om för mig hur saker och ekonomiska ting går ihop.
Heja FreeDomOfSpeech.
Förbannade Ynkrövar.
/T5!!
Niles skrev:Volvons lilla mission in life gick visst inte så bra, det fanns andra åsikter. Klart han blir sur då och kallar folk både det ena och det andra. Undrar vem som är ynkröven i sammanhanget. Nej, i den här tråden gjorde du bort dig kapitalt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster