www.google.se/translate
blev lite rörigt...
1. Saviano har inte punkterna i avtalet. Deras roll bör omfatta makt över inköp, alivoimalla matchen och hans sista minuten att döda tid.
2. Den överväldigande inte har denna säsong arbetat Den viktigaste frågan är dock att det kan utbildas peleissäkin. Dessutom överlägsenhet finns också andra fördelar som kan uppstå som färger, till exempel, långbänkar och motståndarens trötthet.
3. Detta en anledning är förmodligen det faktum att Saarinen inte inser hur Anoa Clay skulle användas, denna leksak när de bruksanvisningar finns kvar jenkkilään. Nu när Barkov besluta peluutuksista, han gynnar Rautakorven lock på det sätt som befälhavare på Saviano att stanna kvar nuvarande plats eftersom längden räcker inte, det är synd eftersom den högra Saviano skulle vara ett av våra viktigaste spelare.
Skada / skador sannolikt inte kommer att ha ett mycket allvarligt det är, dock, spelade nästan alla runkosarjan matcher hittills.
1. Delvis överens roolituksesta / FT. Fortfarande är jag av den uppfattningen att punkter bör bli mer tydlig.
2. "Det viktigaste är dock att det kan utbildas peleissäkin." Det är fullständigt nonsens. Spel av "reenaaminen" Jag tror inte att det hjälper något. Hur många av de team för att förbättra spelet i ett område endast "reenaamalla spelet"? Skulle hävda att det inte finns några sådana. Spel av bästa praxis kommer att tillämpa erfarenheter. Om övningarna är ofullständig (antingen i kvantitet / kvalitet), så kommer det att visas direkt till spel. I spel i mycket sällsynta fall rättar något större ledningar upp till de enskilda staterna saker. Det är därför jag har varit bestörta kommentarer Saarinen mandatperiod börjar att supermakt är inte reenattu när koitetaan att få andra delar av staten. Poleax överlägsenhet är för närvarande den patetiska nivå, och det kommer inte att läka om det inte verkligen praktiken. Överlägsenhet fast många ett spel, det vill eller inte. Samma sak verkligen häpnadsväckande fakta under de senaste säsonger haft rankkari Cup Tappara attityd, "Det här tuuripeliähän det är." Vilken typ av lycka spelet? De som praxis att de flesta (naturligtvis individer också verkar vara mycket), inklusive en genomsnittlig säkert gör det bättre. Det förlorar eller vinner ett antal punkter under perioden, och sedan säger lycka till spelet? Tja, om motståndaren på en sub-regionen vill ge bort saker, så därifrån. Arkitekturen och reenamisesta kan prata om många olika nivåer, men om det inte i praktiken, till exempel ett spel, eller yli-/alivoimaa praktiken korrekt, så skulle hävda att eftersom linjen för att få mycket snabbt att testa sina färdigheter uppsättning stegpinnar nedan, även om dessa saker som "spel i reenaisikin."
3. Om Saarinen inte spela en del i Clay Anoa korrekt (vilket är en mycket todennäköiseti bör vara sant), bör överväga om päävalmentaja jobbet? Inte att läktaren kummoista behöver en coach när du kan se resultaten av området. Samma puusilmäisyyttä visar ett dåligt team försvarare peluuttaminen mer än 20min fredag spelet. Om du inte Barkovkaan detta inser vi kan fråga, vad som är nytt, han ens ger utbyte stå, om inte detta tydliga fakta kan inte se? Det är kanske för mycket begärt oerfarna koutsilta. I vilket fall som helst anser jag att det håller med om att potentialen för Savin gör för tillfället mindre vidare ner i avloppet?
Instämmer inte alls. Till exempel Ryssland spelat en hel del av små pojkar upp, eftersom det utvecklar spelarna på samma sätt som många timmar reenaaminenkin ...
Och för att återgå till den punkt, Barkov, och Saarinen peluttaa Clay Anoa vilja se vilken roll för att hjälpa laget. Säg ett dåligt spel, inte bara grundval av hur man spelar. Och rankkareihin konstaterar dock storleken på spelet verkligen kort ett team med insikten att de inte älyttömiä poäng vinner eftersom förloraren får yhen och vann två.