För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
oj oj oj vad denna spelare kommer att bli nyttig. speed ,bra spelsinne en jävla kämparanda . spelar för lagkamraterna och gjorde ett bra jobb idag i en tuff match. tror vi kommer få se betydligt mer utav honom i framtiden
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ser riktigt bra ut, åkte solklart mest skridskor i laget och visade väl så mycket vilja som de andra och var även fysiskt bra i närkamperna, Något vissa andra borde titta på.
jag blev riktigt överraskad faktiskt. när han vänder och vrider hänger ingen med för fem öre. sen när han lär sig spela ihop med Lundbohm och Ström ?. om de nu blir det så kommer det funka riktigt bra. vi har haft oflyt ett tag nu , nu vänder det
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö