Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sura-pelle skrev:Jag trodde inte Ljungbytattare gick till den klubben där man får mest pengar. Jag trodde det var hjärta som gällde för Trojaner?
Kunde inte tänka mig att dom kunde sälja sig så lätt till ett "köpelag" som Färjestad.
Malul skrev:ett riktigt hjärta vore att enbart spela för sin moderklubb hela sin karriär,alternativt göra en Kenny.Allt snack om hjärta utöver ovanstående är nonsens.
Daniel Håkansson(582 matcher!Respekt!) o Gäry(Farmarklubbar fyller enbart det syfte att spelaren försöker få plats i sitt moderlag) är två exempel.Plut och Åkesson,Grans med flera lämnar konstig eftersmak..
PutteA skrev:
Bor han fortfarande i Karlstad eller vart finns den mannen idag??
Slavik skrev:Sura-pelle skrev:Jag trodde inte Ljungbytattare gick till den klubben där man får mest pengar. Jag trodde det var hjärta som gällde för Trojaner?
Kunde inte tänka mig att dom kunde sälja sig så lätt till ett "köpelag" som Färjestad.
Stefan 8 Nilsson, Roger Johansson och nu Johan Andersson, Färjestad vet var man hittar spelare med hjärta.
http://www.troja-ljungby.com/9D47609663 ... B10B8AB19D
Hatapopcornssupportrar skrev:Kenny:Vm-GULD,os-guld,Mängder av NHL-säsonger,Lagkapten, OS och VM:S bästa back flera gånger... Och sen Johnny Ågren...bra jämförelse...my god...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster