Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Är medveten om att denna tråd kanske inte är så aktuell just nu innan vi vet om vi går upp i ES eller inte, men grundserien är i sitt slutskede, och jag skulle redan nu (den som vill) vilja föra en öppen diskussion om vilket lag vi kan tänkas presentera inför nästa säsong.
nature skrev:Inte Hillding och Josefsson heller.
Du har rätt att vi har ett "L-A-G", men jag nämner också bara Alsenfelt, Hillding, Saviano och Josefsson som mina kandidater till att kanske få möjlighet att ta steget upp till ES nästa säsong.Lakersfan_03 skrev:Det var inget personligt med mitt inlägg lakershjärta. Undrade om du fått glädjefnatt, med det menar jag att man överskattar de spelarna man har i sitt lag. Givetvis är samtliga spelare vi har i lakers bra, men de är bra för att vi har en sak som är bättre än de flesta andra i serien, vi har ett L-A-G, inte säkert de hade passat bra helt splittrade i ES. Jag tror vi behåller i stort sett alla svenskar nästa säsong med, iallafall de vi vill behålla. Går vi upp så behåller vi ännu fler
Etnoj skrev:Hemma mot Leksand gör han sin 300:e match i HA i Lakersdressen!
Tror du att ett ES-lag skulle värva Gäry bara för hans defensiva spel i egen zon (som är just hans gebit)? För ES-lag som nästan är "gjorda" av pengar borde kunna hitta andra backar som är lika skickligt defensivt, men som ändå är mycket mer kreativa framåt och mer tekniska i spelet än Gäry. Det är en helt annan nivå på ES, att tänka på.Malul skrev:Jag vet vad folk säger om detta men Gäry som nu spelat en miljard matcher för oss(nån som vet exakt?) och är det någon som ärligt förtjänar elitserien är det han.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster