Oj, det var överrakande att det blev Örebro, Allsvenskans klart bästa lag och en aspirant till nästa års elitserie. Alltså ett lag som inte ligger långt efter oss i kvalité. Det är bara att gratulera, får han speltid där så kommer han att utvecklas får vi hoppas.
Det är faktiskt så jag kan tycka att det är lite skrämmande i en eventuell kvalserie, där daniel sätter den avgörande pucken just mot oss, precis som Malul skriver.
Läste dagens löpsedlar att grabben sågar Lakers fyfaaan så dålig stil han får ju faaan se till att producera om han vill vara kvar iställeet för att gå ut i tidningen å gnälla när han inte får vara kvar.
äh löpsedlarna skriver alltid upp det. I kvällsposten så säger han att han är besviken, att han inte har fått konkurrera på samma vilkor som de andra spelarna. Klart man förstår hans besvikelse. kan hålla med om att han inte har fått den där riktiga chansen och visa vad han kan. som han säger själv " jag gjorde en bra försäsong och sen va jag helt plötsligt utanför".
Ja hoppas det går riktigt bra för han i Örebro! Åhsberg har betytt väldigt mycket för lakers de senaste åren..
Det kan väl också vara så att han är lite besviken på sig själv och det är alltid lättare att lägga lite av skulden på andra då. Vi är ju många gånger så, som människor.
Allsvenskan är Åhsbergs nivå. Bra händer men ett sargvrak som aldrig vare sig i HA eller ES vågat vara först in vid sargen, det håller absolut inte i ES. Om han gör sig besvär att spela upp de minuter han spelat i ES i sin dator så förstår han nog bättre. (Om han tycker som det står i pressen eller kan även detta var påhitt och uppförstorat).
Baker skrev:Om han tycker som det står i pressen eller kan även detta var påhitt och uppförstorat.
Jag förstår inte? Insinuerar du att denna respektabla tidning skulle fara med vinklade artiklar, där saker och uttalande tas ur sitt sammanhang??? Nu får du väl allt ge dig...
På med skäms-mössan!
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!