Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Socker, du tycker att Torpet är bättre än ex Lassila?
I HA tror jag många tyckte att Podein var den bästa värvningen.
Lakershjärta71 skrev:Socker, du tycker att Torpet är bättre än ex Lassila?
I HA tror jag många tyckte att Podein var den bästa värvningen.
KalleB skrev:Känns väldigt ostabil. Kolla bara insatsen mot Dif. Gör en toppenprestation fram till 4-2 som är en tavla av kanske inte gigantiska mått men han släpper retur som går rätt på motståndaren och sen ini mål. 4-3 borde han också tagit, inte skymd det minsta... Detta ostabila spel tycker jag ha sett från torpet i nästan varje match hittills. Tänk på och jämför med Gerber, Norrena, Lassila som i princip på egen hand kunde vinna matcher åt oss.
KalleB skrev:Känns väldigt ostabil. Kolla bara insatsen mot Dif. Gör en toppenprestation fram till 4-2 som är en tavla av kanske inte gigantiska mått men han släpper retur som går rätt på motståndaren och sen ini mål. 4-3 borde han också tagit, inte skymd det minsta... Detta ostabila spel tycker jag ha sett från torpet i nästan varje match hittills. Tänk på och jämför med Gerber, Norrena, Lassila som i princip på egen hand kunde vinna matcher åt oss.
Stoffe skrev:Fast Torpet själv satt och sa i C-more när han var sönder i Semifinalen att han skulle lämna, så var nog klart ganska tidigt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster