Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Nej, Alex lär inte gå som Center. Peppe är ju en naturlig center, som inte alls fungerar lika bra på kanten (min åsikt).
Jag tror vi kommer få följande:
Rosén
Peppe
Lajunen
Josef
Sen kanske de testar runt lite med Alex, men jag tror som sagt inte att han kommer gå i mitten.
Dannedd skrev:Svartvadet skrev:Nej, Alex lär inte gå som Center. Peppe är ju en naturlig center, som inte alls fungerar lika bra på kanten (min åsikt).
Jag tror vi kommer få följande:
Rosén
Peppe
Lajunen
Josef
Sen kanske de testar runt lite med Alex, men jag tror som sagt inte att han kommer gå i mitten.
Aha, oki har missat att Peppe kan gå som center.
Och Alex gör det ju faktiskt riktigt bra som vinge!
Lakershjärta71 skrev:Vad ska vi säga om Johnssons karriär och statistik hittills? Det finns ju videos om man letar lite. Vad kan vi förvänta oss av honom på större rink? Förmodligen blir det nog så att han behöver en inskolningtid på större rink på minst 10-15 matcher, om nu det räcker ?? Som alla de flesta transatlanter lär han nog vass framför mål i jämförelse med Armstrong. Han lär ju vara bra med klubban.
Orange skrev:Lakershjärta71 skrev:Vad ska vi säga om Johnssons karriär och statistik hittills? Det finns ju videos om man letar lite. Vad kan vi förvänta oss av honom på större rink? Förmodligen blir det nog så att han behöver en inskolningtid på större rink på minst 10-15 matcher, om nu det räcker ?? Som alla de flesta transatlanter lär han nog vass framför mål i jämförelse med Armstrong. Han lär ju vara bra med klubban.
Inte orolig för inskolning... att missa slutspel kommer inte hända me detta lag så efter omg 55 som han ska va riktigt bra..
Tror han blir bra som sniper bredivd Rosén
Varanen skrev:Han lär inte varit gratis hos oss heller. Jag blev aldrig riktigt klok på Johnson. Stundtals brilljant - andra stunder helt ointresserad. Grym finalserie dock.
steve_saviano_theking skrev:Jag tror helt enkelt att det var så att vi inte hade råd att behålla honom, samma som med Welch. Helt naturligt när vi behöver spara. Ekonomin får inte äventyras.
nature skrev:steve_saviano_theking skrev:Jag tror helt enkelt att det var så att vi inte hade råd att behålla honom, samma som med Welch. Helt naturligt när vi behöver spara. Ekonomin får inte äventyras.
makes sense
Vi lär bara gå +7 miljoner eller så denna säsong. Welch nya klubb, Modo, har betydligt mer pengar än oss.
Johnsons nya klubb, Brynäs, gjorde förlust på 7 miljoner så det ser bra ut för dom ekonomiskt.
Heikkinen, som ryktas hit, blev erbjuden 400k i månaden senast han var här. Får hoppas att han accepterar 1/3 av den summan idag.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 9 gäster