Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag ser honom som Josefssons arvtagarevlk skrev:Kjellman är inte så bra som jag hade hoppats på, hittills. Hoppas han lyfter sig, annars är det inte mycket att bygga en offensiv kedja kring de kommande åren.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, om han köper den rollen. Jag tror han har andra tankar själv om sin roll.bratsson skrev:Jag ser honom som Josefssons arvtagarevlk skrev:Kjellman är inte så bra som jag hade hoppats på, hittills. Hoppas han lyfter sig, annars är det inte mycket att bygga en offensiv kedja kring de kommande åren.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Och att han går till ett konkurrerande lag, känns märkligt.Dysterqvist skrev:Wtf hände egentligen??? Väldigt lite surr kring detta , varför lämnar han ett guld lag och närheten till Karlskrona mm ? Inte ens SMP och Hockeypodden verkar vara intresserade - Märkligt ?
Sett till spelet är det väll inte så konstigt att Kellman får lämna, men ändå väääldigt olikt Evertsson att låta spelare få gå med tid kvar på kontraktet ! Speciellt om vi pratar en spelare med NHL ock landslags rutin , ock särskilt speciellt efter ett SM guld , då brukar han alltid väga upp det neggativa med det positiva ….
Man är allt lite nyfiken på vad som egentligen hände !?
bratsson skrev:Och att han går till ett konkurrerande lag, känns märkligt.Dysterqvist skrev:Wtf hände egentligen??? Väldigt lite surr kring detta , varför lämnar han ett guld lag och närheten till Karlskrona mm ? Inte ens SMP och Hockeypodden verkar vara intresserade - Märkligt ?
Sett till spelet är det väll inte så konstigt att Kellman får lämna, men ändå väääldigt olikt Evertsson att låta spelare få gå med tid kvar på kontraktet ! Speciellt om vi pratar en spelare med NHL ock landslags rutin , ock särskilt speciellt efter ett SM guld , då brukar han alltid väga upp det neggativa med det positiva ….
Han gjorde inte det som förväntades av en spelare med det lönekuvertet. Han levde inte upp till att vara en av två bärande centrar. Det är nog inte svårare än så.bratsson skrev:Och att han går till ett konkurrerande lag, känns märkligt.Dysterqvist skrev:Wtf hände egentligen??? Väldigt lite surr kring detta , varför lämnar han ett guld lag och närheten till Karlskrona mm ? Inte ens SMP och Hockeypodden verkar vara intresserade - Märkligt ?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 11 gäster