hjärta eller hjärna...

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

hjärta eller hjärna...

Inläggav PP » ons okt 22, 2003 8:45 am

Man kan fråga sig om värvningen av SP är gjord med hjärta eller hjärna! Förmodligen mer hjärta än något annat. Med det vill jag inte påstå att den är fel, funderar bara på det långsiktiga tänket över hur truppen skall se ut som behövs i en förening. Min förhoppning är att befintliga lakersspelare - med vår nya NHL spelare i truppen - höjer sig ett par snäpp mot tidigare. Att SP kan smitta av sig lite "american-fighting-spirit" och "bort-med-krussidullerna-och-pang-på-mål-mentalitet".
Kanske kan vi redan ikväll få se forwards i VLH som vågar parkera sig framför motståndarens målvakt, där det gör ont att stå, men är ack så viktigt för att man skall vinna matcher. Och slutligen, Peter Andersson och Custemo och några till, ikväll går det bra att tacklas!!

Heja Lakers!
PP
Forumamatör

Inläggav PP » tor okt 23, 2003 8:40 am

Skitsamma vilket...i matchen igår visade alla jävlar anamma. Jag tycker att det var en strålande kämpainsats, alla försökte verkligen höja sig ett snäpp. Flera gånger var det forwards framför mål och krigade, backar täckte skott, Peter Andersson inte bara kämpade som ett djur utan tacklades också (jag visste att han kunde), Custemo tacklades också vid ett tillfälle (inte hans bästa match igår...).
I vilket fall som helst så tror jag verkligen att vår Podein kommer att få fart på laget, som inspiratör och så småningom också med sina kvaliteter, så att vi kommer att vara med och kämpa om superallsvensk plats.

Heja Lakers!
PP
Forumamatör

Återgå till Silly Season