Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers00 skrev:http://www.expressen.se/index.jsp?a=107114
Det blir nog Frölunda ,eller Lakers.........
buck skrev:kan nästan passa med ett "högmod går före fall..." i det här fallet..
OM nu inte NHL lockouten blir av... då kan de stå där med skägget i brödrosten.
Rickard Andersson skrev:INDIAN #66 skrev:Tror nog att MW:s polare J Ax Alavaara gör sitt. Lite referenser om det utanför hockeyn.
J Ax Alavaara har inga polare.
carl skrev:Jag begriper ärligt talat inte vad Modo sysslar med i Wernblom-fallet. Hur kan man behandla en lojal, egen produkt, på det sättet?
Rickard Andersson skrev:carl skrev:Jag begriper ärligt talat inte vad Modo sysslar med i Wernblom-fallet. Hur kan man behandla en lojal, egen produkt, på det sättet?
Vet inte några detaljer på vad som sker mellan Wernblom å MoDo men en klubb måste ju kunna tacka nej till en spelare trots att han spelat länge i klubben utan att de ska vara att behandla honom illa.
Vad det inte så här Troja gjorde mot Grans?
Rickard Andersson skrev:Jag kan inte redogöra för vad som inträffat i något av fallen med, men du tyckte ju att MoDo behandlade Wernblom illa så nått vet du som inte jag vet.
Att Grans inte fick kontrakt i Troja för lång å trogen tjänst vet jag däremot, det är ingen hemlighet.
Rickard Andersson skrev:Säger väl det för andra gången då, det enda jag vet om Grans är att han inte fick nytt kontrakt av Troja det år han gick hit. Faktorerna bakom vet jag inget om å har inget sagt om dem heller.
Ekonomin har jag läst om men jag har fortfarande ingen aning om vad MoDo gjort som behandlar Wernblom illa??
Men eftersom du tycker det så borde ju du veta det för man bör ju veta alla faktorer för att spika uppfattningen i en fråga sa du.
Så jag undrar vad du vet om fallet mellan Wernblom å MoDo??
Riktigt nyfiken på vad som skurit sig mellan dem är jag...trodde själv han skulle spela där resten av livet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster