Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Råkade höra två i Lakers inre krets disskutera en spelare i elitserien.
Enligt detta samtal mellan dessa herrar så skall spelaren skriva på så fort laget har blivit utslaget ur slutspelet.
Jag vill inte skriva namnet dom sa. Det kan bara bli fel då.
Vill inte om detta är sant att denna spalare drar sig ur bara för att det har sagts på detta forum innan det är officielt.
Men så mycket kan jag säga att spelaren ifråga ligger i topp 10 på en lista
över elitseriepelare. vilken?? ja inte är det busligan i allafall.
Vi kan bara hoppas detta är sant.
Mina försäkningar säger att det är 2 st som är aktuella, varav den ena är klar .......han har omnämts flera ggr i detta forum. Eftersom den andre inte är klar ännu vet jag inget namn på honom.
** En förlust gör ondare än en tackling, dagen efter **
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Faktum är dock att jag anser att det inte finns speciellt många allsvenska lag som Ågren inte platsar i (möjligt att Lakers är ett av dem som skulle kunna bänka honom). Ågren är en mycket nyttig lagspelare. Han verkar vara underskattad av många på detta forum.
Dock inte av mig Carl. I övrigt vill jag inte diskutera nästa säsongs trupp förrän vi är klara för Elitserien (eller om denna säsong av någon förunderlig anledning slutar på ett annat sätt)
Jag underskatta absolut inte Ågren. Jag tycker han är en riktigt duktigt spelare som lirar med stort hjärta för laget, men jag har svårt att se vilken av våra forwards han skulle peta. Men möjligen skulle han fixa det.
Nog om detta. Nu väntar vi med att spekulera om truppen tills säsongen är slut ycker jag.
carl skrev:Det vore mycket märkligt om Wernblom skriver kontrakt med ny klubb under pågående slutspel, tyckr jag.
Wernblom kan säkert signa redan nu så som han spelade i tredje kvarten mot HV. Han fick totalt släpp, så det blir nog ett par veckors avstängning med tanke på att Lintner fick åtta matchers avstängning för sin klubbhantering tidigare under serielunken. ( det finns INGEN spelare som signar innan pågående säsong är slut)