Sluta nu!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Sluta nu!

Inläggav Roggan » fre mar 12, 2004 4:38 pm

Alla hockeyälskare vill ju ha så många stjärnspelare som möjligt i "sitt" lag. Jag är givetvis en av dem. Kan bara inte förstå att ni ska diskutera detta under pågående säsong. Låt spelare/tränare få lugn och ro tills säsongen är slut. Då kan vi börja spåna på vad som händer nästa säsong. Det blir så oroligt av alla dessa rykten. Det är kanske till och med så illa att vi inte kan knyta upp vissa namn som tar väldigt illa vid sig när ett rykte ( som kanske är i princip klart ) kommer ut officiellt. Vänta snälla ni tills vi spelat sista matchen för säsongen. Förhoppningsvis är det mååånga matcher kvar....

Växjö Lakers är de bästa!
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav da_peter » fre mar 12, 2004 4:56 pm

Bra inlägg Roggan , man blir smått nervös när namn etfer namn dyker upp hela tiden , bättre att vänta till säsongen är slut , hoppas det inte blir i kväll bara :cry:
Användarvisningsbild
da_peter
Forumamatör

Inläggav Räven » fre mar 12, 2004 5:23 pm

Ja, jag håller också med dig, även om man gjort små inägg. Men jag vill vänta till efter säsongen också.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Återgå till Silly Season