Tack för snabbt svar. Jag borde förstått att ni hade nåt på gång, det har ni alltid. Hela hemsidan sköts superbt. Jag tror storklubbarna kan bli (är) riktigt avundsjuka på hockeyfebern här i mörka Småland. Entusiasmen, andan och intresset för klubben både på och utanför rinken, kommer nog att leda till att fler spelare VILL hit och uppleva stämningen. Morgan är (var
) ett bra bevis på hur lite syre från läktaren kan få fart på elden igen. Podeins uttalande om publikstödet får säkert genklang "over there". I framtiden ska man inte "avsluta" sin karriär i Modo, det är Lakers man talar om...
Det är ju ganska häftigt att man kan summera säsongen som lyckad även efter en utslagning. Lindgren pratade inte om förlust i radion efter sista mötet med SAIK, utan mer om det härliga publikstöd Lakers har, lagets lyft under säsongen, att Lakejer åker 120 mil för att se en hockeymatch osv. Här kan man prata om att tänka positivt och se ljus i stället för mörker. Kanske nåt för SAIK (och andra lag) att tänka på med buande supportrar och nerskrivningar i press och på hemsidor. Nä, jag tror jag valt rätt lag att hålla på. Det rätta virket!