Olsson

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Olsson

Inläggav LasseMaja » tor apr 01, 2004 1:50 am

Ska bli intressant att se vad Lakers tänker göra av Mattias Olsson. Det är ju nämligen så att det var Fagervall som bänkade Olsson i IKO och nu korsas deras vägar igen :lol:
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inläggav buck » tor apr 01, 2004 1:58 am

Sett till hur han spelat efter jul så tycker inte jag att det finns nåra som helst tvivel till att farbror Ohlson ska lira. Det tror jag Fagervall åxå inser. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Stenkistan » tor apr 01, 2004 8:15 am

Vad jag har förstått så ville IKO behålla Olsson förra året. Att han blev bänkad i en eller annan match kan bara vara bra.
Jag är i o försig lite tveksamt till Jätten, han har en tendens att komma på mellanhand i blandoch det har att göra med att han är alldeles för långsam.
Användarvisningsbild
Stenkistan
Forumamatör

Inläggav Rebecca » tor apr 01, 2004 8:26 am

Efter jul tycker jag lätt att Olsson har vart topp tre...han kanske är lite långsam, men han har verkligen utnyttjat sin kroppstyngd bättre!!!! Klart att han ska spela.. :D
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inläggav nr 12 » tor apr 01, 2004 9:06 am

Ohlsson är ju helt given som han spelade efter jul.
nr 12

Inläggav erok » tor apr 01, 2004 9:10 am

Rebecca skrev:Efter jul tycker jag lätt att Olsson har vart topp tre...han kanske är lite långsam, men han har verkligen utnyttjat sin kroppstyngd bättre!!!! Klart att han ska spela.. :D
Åja han har ju hela sommaren på sig att träna snabbhet nu 8)
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav lampan » tor apr 01, 2004 10:39 am

Han behöver ju iallafall inte bli tyngre...
Har du stormat isen älskar du VLH
Användarvisningsbild
lampan
Forumentusiast

Återgå till Silly Season