Satan i gatan......

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Satan i gatan......

Inläggav Stenkistan » tor apr 21, 2005 4:08 pm

Man är ju spänd som en fura och inte ett j-la bra tips från någon. Jag blir snart skogstokig på det här. :lol:

Den är ju en j-la tur att man har samma hockeytänk som Mr Fagerwall 8) annrs skulle man varit inlagd på psyket.

Börjar dock få ihop gänget.
Pärra, Hadelöv? J Danielsson? Grotnaes?
Custe, Sundbom, Gerry, Aki, Messa + 2 eller 3
Niklas Rahm, Ljungan Helmersson, Caspar, J Ahnelöv, Wågis, Jonathan Ericsson, Björn Gustafsson, Christoffer Persson (Frölundapöjkar) eller varför inte Johan Berggren en gammal favvis.

Jarno, CJ, The Torst, LillAndré, StorAndré, Bois och Dalle the man
Jonathan Persson, Thörnberg nja, Markusson, Romö, Nyström, Olsson, NO (inte kväve), Erik Andersson, Anders Eriksson (stor stark Frölundapöjk), Linus Videll, Vas, Valdix. Johan Johansson skulle vara kul att se han i svensk hockey igen.

Inte faan vet jag, men några av dessa namn kommer säker att dyka upp på lördag.

Ha det. ni lyckliga människor som kommer att vara på Zeldas på lördag.
Senast redigerad av Stenkistan tor apr 21, 2005 4:25 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Stenkistan
Forumamatör

Re: Satan i gatan......

Inläggav MEL » tor apr 21, 2005 4:17 pm

Stenkistan skrev:Man är ju spänd som en fura och inte ett j-la bra tips från någon. Jag blir snart skogstokig på det här. :lol:

Den är ju en j-la tur att man har samma hockeytänk som Mr Fagerwall 8) annrs skulle man varit inlagd på psyket.

Pärra Hadelöv? J Danielsson? Grotnaes?
Niklas Rahm, Ljungan Helmersson, Caspar, J Ahnelöv, Wågis, Jonathan Ericsson, Björn Gustafsson, Christoffer Persson (Frölundapöjkar) eller varför inte Johan Berggren en gammal favvis.

Jonathan Persson, Thörnberg nja, Markusson, Romö, Nyström, Olsson, NO (inte kväve), Erik Andersson, Anders Eriksson (stor stark Frölundapöjk), Linus Videll, Vas, Valdix. Johan Johansson skulle vara kul att se han i svensk hockey igen.

Vem är Pärra??? Är han bra, eller??? :wink:
MEL
Forumdemon

Inläggav Stenkistan » tor apr 21, 2005 4:26 pm

Aj faan :oops: , Bättre nu? :D
Användarvisningsbild
Stenkistan
Forumamatör

Re: Satan i gatan......

Inläggav Mygel » tor apr 21, 2005 5:30 pm

MEL skrev:
Stenkistan skrev:Man är ju spänd som en fura och inte ett j-la bra tips från någon. Jag blir snart skogstokig på det här. :lol:

Pärra Hadelöv? J Danielsson? Grotnaes?

Vem är Pärra??? Är han bra, eller??? :wink:

Men han är ju en "pärra" så länge han spelare för Gökboet nere i Sveriges r*vh*l. :wink:

När han spelar i Lakers är det annorlunda dock. Det enda som kommer att vara likt är att han antagligen kommer att fortsätta ha en stalker efter sig...
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon

Inläggav Lobo » tor apr 21, 2005 6:26 pm

Skulle gissa att Pärra är en viss Pär #33
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Återgå till Silly Season