Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Puck På Pung skrev:Ska jag behöva göra allt åt er?
Jakob Johansson kan bli er nye center, kolla in dagens Helsingborgs Dagblad.
Mygel skrev:Jag skulle inte vara förvånad om det vore så att Jakob har fått ett kontraktsförslag av Lakers. De flesta som arbetar på denna nivå tror jag har koll på att Jacke är en mycket duglig center på allsvensk nivå. Men även jag tror ju helt klart att Rögle väger tyngst i detta fall, precis som spelare fostrade i Lakers skulle väga Växjö väldigt tungt jämfört med andra klubbar.
carl skrev:Jakob är en mycket stabil center, tycker jag. Han kanske inte är världens mest kreativa spelare offensivt, men helt klart är han en center som är bättre än genomsnittet för SA's centrar.
Det skulle förvåna mig mycket om inte Jakob väljer Rögle. Efter pojklagsspel i Glimma spelade han för Rögle i juniorlag och många år i A-laget. På det sociala planet är nog Rögle ett givet val för honom.
Det är ju dock positivt för hans del att det är flera som rycker i honom. Hans lön mår ju bra av det........
röd-vit skrev:carl skrev:Jakob är en mycket stabil center, tycker jag. Han kanske inte är världens mest kreativa spelare offensivt, men helt klart är han en center som är bättre än genomsnittet för SA's centrar.
Det skulle förvåna mig mycket om inte Jakob väljer Rögle. Efter pojklagsspel i Glimma spelade han för Rögle i juniorlag och många år i A-laget. På det sociala planet är nog Rögle ett givet val för honom.
Det är ju dock positivt för hans del att det är flera som rycker i honom. Hans lön mår ju bra av det........
Varför inte Troja hans farbror är ju självaste Leif Fantenberg!!!!!
Brynäs skrev:Jakob Johansson bildade under en lång tid spelmässigt bra kedja tillsammans med Soling och Malmström. Trots att hans kedjekamrater ofta med framgång grävade puckar i offensiv zon uteblev målskörden och den offensivt svage Johansson är en anledning till detta.
c70t5 skrev:Beträffande Jacob Johansson från Brynäs - konstaterandet är ju att Brynässupportrarna inte verka gråta blod över att mista honom. Hans lovord är ju allt annat än imponerande...Brynäs skrev:Jakob Johansson bildade under en lång tid spelmässigt bra kedja tillsammans med Soling och Malmström. Trots att hans kedjekamrater ofta med framgång grävade puckar i offensiv zon uteblev målskörden och den offensivt svage Johansson är en anledning till detta.
/T5!!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 10 gäster