Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
kaabe skrev:nä, men du är rögleit och därmed inte objektiv
Charlamov skrev:Håller med dig. Under min karriär som domare stötte jag på Mif i tvåan mot lag som bl.a Olofström (inge ont om dom... bara ett ex), det var strax innan PN pumpade in sina slantar. Då var inte laget ssk populärt i hemstaden. Hade oxå en fd kollega som under en period var klubbdirektör men hoppade av för han hade över huvudtaget inget mandat att säga el göra ngt pga att Percy bestämde precis ALLT. Under gångna säsong hade dom "väl" oxå bland det sämsta publikstödet.
Men om man vänder på det... nu när PN är borta så kanske, kanske folk börjar stötta laget, folk som tidigare vägrat just pga PN. Det kanske finns en chans att laget lyfter sig för att visa att dom kan utan PN, att det går lättare utan PN... en mental spärr som funnits är nu löst. Kan tänka mig att herr PN utan prut gått in i omklädningsrummer under eller efter match och hasplat ur sig ett å annat hot om att "skärper ni er inte nu så j-ar..." å hur roligt kan det ha varit på en skala?? Spekulationer... å visst är det skoj
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 13 gäster