Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
av carl » ons jul 20, 2005 8:29 am
Troja fortsätter på finländar-spåret. Trojas sista nyförvärv blev 22-åriga Aki Hyyppä från Mestis i den finska 2:a ligan. Hyyppä har tidigare tillhört JYP Jyväskylä där han gjorde 25 matcher i SM-liga. Hyyppä kan användas både som center och som forward.
Jag tycker att både Ojala och Hyyppä verkar vara bra nyförvärv. Esko har ju ett stort kontaktnät i Finland efter hans år i finska landslaget och jag känner mig ganska säker på att det är tack vare honom som dessa killar väljer Troja. Man får ju bara hoppas att han scoutat rätt!
Troja - laget i hjärtat
-
carl
- Forumdemon
-
av ruppo » ons jul 20, 2005 9:26 am
carl skrev:Troja fortsätter på finländar-spåret. Trojas sista nyförvärv blev 22-åriga Aki Hyyppä från Mestis i den finska 2:a ligan. Hyyppä har tidigare tillhört JYP Jyväskylä där han gjorde 25 matcher i SM-liga. Hyyppä kan användas både som center och som forward.
Jag tycker att både Ojala och Hyyppä verkar vara bra nyförvärv. Esko har ju ett stort kontaktnät i Finland efter hans år i finska landslaget och jag känner mig ganska säker på att det är tack vare honom som dessa killar väljer Troja. Man får ju bara hoppas att han scoutat rätt!
Det kommer bli tufft för er, men jag hoppas inget mer än att vi hänger kvar och att vi får se er i allsvenskan nästa år!
-
ruppo
- Forumdemon
-
-
av Räven » ons jul 20, 2005 8:59 pm
Att ta sig tillbaka till AS blir mer än svårt.
-
Räven
- c/o LL´s Forum
-
av carl » tor jul 21, 2005 8:24 am
Ja, det kommer vi inte göra i år, men får vi hålla på ett tag kanske vi lyckas....
Troja - laget i hjärtat
-
carl
- Forumdemon
-
Återgå till Silly Season