Bjerdal på väg till TAIF

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Bjerdal på väg till TAIF

Inläggav munken » tor feb 02, 2006 10:44 am

Jag undrade just när något lag skulle värva honom. Visst han är inte 20 år längre, men i ettan platsar han mer än väl. Tyvärr tror jag inte att vi får se honom på isen särskilt mycket i TAIF tröjan, hans knä håller aldrig säsongen ut. Men om han är med tror jag han kan tillföra rutin, inte sprudlande skridskokvaliteer direkt.
Användarvisningsbild
munken
Forumamatör

Inläggav buck » tor feb 02, 2006 10:57 am

men blir det inte lite halvkymigt för hnm att pendla? vad är det? 15 mil? Kan ju knappast tänka mej att han är sugen på att flytta.

(tråden flyttad)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav alfax » tor feb 02, 2006 11:55 am

Jag tror att detta är en tillfällig lösning ,han kan vara bra att ha i ett kval ,att han skulle fortsätta nästa år i Taif tror jag är osannolikt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » tor feb 02, 2006 2:21 pm

Ja, det låter mycket lustigt för mig också, han lär inte flytta från Halmstad igen och som ni säger att pendla låter inte trovärdigt i längden. Sedan har han en bra väg tillbaka innan han är i matchform, så då är det nästan sommar.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav munken » tor feb 02, 2006 2:38 pm

Man vet aldrig med Bjerdal. Jag tyckte han var slut som ishockeyspelare redan under sin senaste hemkomst till växjö. Däremot kan jag inget annat än att applådera hans tidigare prestationer. Detta främst på den tiden han var ung och rask.
Användarvisningsbild
munken
Forumamatör

Inläggav Räven » tor feb 02, 2006 2:44 pm

Nä, helt klart, han har varit en bra hockeyspelare och kanske kan han bevisa att han har mer att ge på isen.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Kungen » tor feb 02, 2006 5:19 pm

För gamal, för skadad, för otränad. Har svårt att se att han skulle kunna tillföra T-ryd något, möjligvis om de råckar ut för skador i slutspelet.

Anledningen till att han lämnade Lakers var ju för frun's kärlek till Halmstad (staden) så jag ser det högst osannolikt att han skulle lira i T-ryd nästa år.
Kungen
Forumamatör

Återgå till Silly Season