Nytt sponsoravtal (för Öster)

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Nytt sponsoravtal (för Öster)

Inläggav erok » sön apr 15, 2007 10:36 am

Tyvärr rör det inte lakers utan Öster.SAS blir huvudsponsor.Hur mycket de ska pumpa in är hemligt.Bara att säga grattis till detta
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » sön apr 15, 2007 3:09 pm

Jaha?

och....?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Dragkampslakej » sön apr 15, 2007 3:33 pm

Hur ska det då gå för Ryan air Johnsson om SAS sponsrar? Sån där tråkig fotboll nu igen! Nä då det var säkert bra för ÖIF.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav erok » sön apr 15, 2007 3:37 pm

Vist va det bra för Öster men frågar mig själv om det verkligen kommer någon storsponsor till Lakers så länge öster är ett starkt varumärke för Växjö.Ja Jag är avis :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav friberg » sön apr 15, 2007 4:42 pm

öster ja de tycker ja väl inte har så starkt varumärke om de ska leka jojjo mellan 1an å allsvenskan hela tiden .tycker det vore bättre att satsa på lakers istället fullt ut
friberg
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » sön apr 15, 2007 4:46 pm

Vi här inne tycker kanske inte att öster är ett starkt varumärke men SAS och ICA tycker det vist.
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » sön apr 15, 2007 6:13 pm

Jag skiter i både Ica och SAS... Ica flyr växjö och SAS är på vägh neråt.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Neely » mån apr 16, 2007 12:44 am

friberg skrev:öster ja de tycker ja väl inte har så starkt varumärke om de ska leka jojjo mellan 1an å allsvenskan hela tiden .tycker det vore bättre att satsa på lakers istället fullt ut

Nog föredrar jag också hockey men...om man tar bort skygglapparna så är väl ändå Öster ett något starkare varumärke ännu. Åka jojo mellan 1:an och 2:an i kombination med 4 SM-guld slår ju faktiskt att nästan ha varit uppe och nosat på toppen av tvåan två gånger.
Maurice Richard - Mike Bossy - Wayne Gretzky - Mario Lemieux - Brett Hull - Jari Kurri - Alexander Mogilny - Cam Neely
Användarvisningsbild
Neely
Forumamatör

Återgå till Off-Topic