Lakers börjar med jordbruk?

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers börjar med jordbruk?

Inläggav InmeDes » tor jun 28, 2007 1:39 pm

Lakers förbereder säsongen på alla fronter?

Har i någon annan tråd spekulerat i vad allas vår och särskilt Trojas jordbruksminister Eskil Erlandsson skulle kunna göra för hockeyn på landsbygden.

Nu ser det ut som om Lakers högg först på detta.

Var av en händelse ute och åkte i Gårdsby. För er stadsbor så är det alltså en by/församling strax nordost om city. Döm om min förvåning när jag där ser stora fält med MAJS. Antagligen skördefärdig till säongstarten. Återigen för er stadsbor, av majs gör man popcorn. Kan det vara så att Lakers särskilt har kontrakterat denna odling eller har man köpt lite mark för att odla själva? Har Eskil initierat något speciellt EU-bidrag för detta som gör det särskilt luckrativt? Ett klarläggande om jag får be från någon som vet.
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
InmeDes
Forumentusiast

Inläggav NEDOMANSKY » tor jun 28, 2007 7:10 pm

Kan ge TRE viktiga FAKTA om vår nu avslöjade Majsodling:

1. - Den växer VÄLDIGT fort!
2. - Den är VÄLDIGT energirik!
3. - Vår odling är även GENMANIPULERAD.

Salta efter behag :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav InmeDes » tor jun 28, 2007 9:36 pm

Efter Östers spel hittills skulle jag vilja föreslå att ni undersöker möjligheterna att även ta ianspråk aktuella grönytor på Värensdsvallen för denna verksamhet :).
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
InmeDes
Forumentusiast

Inläggav buck » tor jun 28, 2007 10:46 pm

Speedwaybana på rundeln, majsfält på innerplan...

SEN är arenastaden komplett! ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic