Fotbollsallsvenskan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Fotbollsallsvenskan

Inläggav Komodoödlan » lör okt 20, 2007 7:59 pm

Elfsborg-Örebro = 0-2

Läggmatch?? Örebro behövde den här segern för att känna sig någorlunda säkra på nytt kontrakt. Det snackades om att Örebro ligger geografiskt bekvämt från Borås. Hade ändå inte Elfsborg europaspelsplaceringar att spela för? Tycker det är lite märkligt att Elfsborg på sin hemmaplan inte presterar bättre mot Örebro.
Komodoödlan

Inläggav alfax » lör okt 20, 2007 8:10 pm

Alltså Du menar med det inlägget att det var en läggmatch ,då har jag under min tid upplevt många läggmatcher.Örebro visade jävla anamma och det kommer man långt på ,dessutom ska Elfsborg spela en viktig match denna vecka ute i Europa som betyder mycket för dem.
Var har Du hört snacket om att det ligger geografiskt till?? ge mig en källa eftersom det snackas så mycket om det enl. dej!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » lör okt 20, 2007 8:30 pm

Tycker du att det snackas så mycket om det om mig?? :lol: Jag har bara nämnt det en gång.
Jag själv hävdar inte att det är läggmatch. Kom ihåg att det var en fråga för både mig och allmänheten? På TV diskuterade de om detta, det geografiska läget. De sa att det hade varit en nackdel om Örebro skulle åka ur med tanke på det geografiska läget för Elfsborg, och att de säkert var medvetna om detta.
Örebro var absolut bra och kämpade, men Elfsborg ska väl normalt sätt vinna mot Örebro på hemmaplan.
Jag visste inte att Elfsborg har en annan viktigare match framför sig, men tack för upplysningen!
Senast redigerad av Komodoödlan sön okt 21, 2007 11:32 am, redigerad totalt 1 gång.
Komodoödlan

Inläggav kobe71 » sön okt 21, 2007 3:39 am

alfax du är långt från verkligheten, som vanligt
Senast redigerad av kobe71 sön okt 21, 2007 7:57 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
kobe71
Forumamatör

Inläggav PutteA » sön okt 21, 2007 6:55 pm

På vilket sätt är Alfax långt från verkligheten kobe71?? Han uttryckte en åsikt och ställde en fråga. Gå å kräks nån annanstans.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Komodoödlan » sön okt 21, 2007 7:06 pm

Ungefär så brukar jag också säga, PutteA!
Komodoödlan

Inläggav ara » ons nov 14, 2007 2:56 am

helt rätt lag som vann
ara
Forumamatör

Inläggav erok » ons nov 14, 2007 6:06 am

Vilka vann :?:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav ara » tor nov 22, 2007 2:02 am

IFK göteborg
ara
Forumamatör

Återgå till Off-Topic