PutteA skrev:Den är responsiv vilket innebär att det är exakt samma sida du får upp i mobil som på datorskärmen. Den anpassar sig till den skärmstorlek du använder för stunden.
Vet du vad den är mer? Den är fullkomligt kass.
Förstår inte den som har designat den. Har de ingen utbildning inom ämnet? Jag sågade den inte tillräckligt först, men nu åker fan motorsågen fram.
Hur tänkte man?
Inget oranget.
Ingen highlight av klubbmärket.
Inget interaktivt system.
Ingen lättläslig färg kontra bakgrund.
Inget Facebook eller Twitter-flöde.
Det är 2016 - inte 2005. Släpp sargen, kom in i matchen.
Varför inte testa något nytt? Försöka vara nytänkande? Göra så att man kan skapa sitt eget inlogg, som är kopplat till din Facebook t.ex. Där du enkelt kan köpa biljetter, välja egen bakgrundsbild (favoritspelare kanske?), ladda ned schemat med matcher och istider för sina ungar kommande veckor. Eller varför inte göra bakgrundsbilden med bilder på inramningen?! Vad vet jag...
Det är ändå ett företag som omsätter över 100 miljoner, som har mediabesök frekvent och som dessutom har partners de ska förhålla sig till. Är skamligt att man inte kan leverera bättre än vad en hel del hade kunnat snickra ihop hemma.