Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Här kommer svar på ditt mejl igår om ishallen.
För att öka säkerheten i ishallen är publikskydd beställt från Arnolds Glasmästeri . Härdat glas kommer att sättas upp i befintlig stålkonstruktion. Detta arbete påbörjas senast onsdagen den 24 november. Får företaget hem materialet tidigare påbörjas arbetet under tisdagen.
En besiktning av läktarens plankor är beställd genom Pehrsco. Detta arbete påbörjades direkt. De brister som kommer fram vid besiktningen ska vara åtgärdade senast tisdagen den 23 november.
Inför säsongen 2003-2004 gjordes besiktning och erfoderliga åtgärder på underliggande stålkonstruktion. Även inför nuvarande säsong gjordes ny besiktning med efterföljande åtgärder på stålstommen.
Hälsningar
Christina Johansson
Snoken skrev:INDIAN #66 skrev:Hörde av en polare att Podein, vid sin första träning, undrade var matcharenan låg.
Nä, var det inte nån snubbe som lirade i Troja som sa så. Det var inte Podein som sa det.
erok skrev:Om det ska bli en ny hall i Växjö så tror jag att det är Lakers som får dra in kulorna.Hade de gått ut å sagt.Det ska byggas en ny hall.
Nu diskutera vi hur vi får in pengarna till hallen.Det är så man måste jobba.Ta Lakerspucken som exempel.Hade Lakers redovisat exakt hur många som är med och hur mycket det kommer in varje månad så tror jag att denna summa kan dubblas.Te.x 80% ska gå till hallen.15% till ungdomsverksamheten och 5% till A-laget på så sätt vet var och en vad de kan jobba med för att vi ska få en ny hall i Växjö
Ambassador skrev:
Mycket bra skrivet...Jag har faktiskt tänkt på det många gånger...
Är själv inte med i Lakerspucken, men jag vill bli...tyvärr finns ju ingen info på hemsidan...(i alla fall inte sist jag kollade)
Niles skrev:Ambassador skrev:
Mycket bra skrivet...Jag har faktiskt tänkt på det många gånger...
Är själv inte med i Lakerspucken, men jag vill bli...tyvärr finns ju ingen info på hemsidan...(i alla fall inte sist jag kollade)
http://www.vaxjolakers.nu/klubben/11309.php
Bara och maila ditt intresse att vara med.
Ambassador skrev:Jag har mailat,, men de hade ingen info att skicka...
Skulle komma ut bättre info inom kort fick jag till svar...eller något i den stilen...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster