Varanen skrev:Per gillar norrmän, jag föredrar norskor...
Så du föredrar alltså hällre mig än Pål Grotnes....? Vel, vi får vel la se efter sesongen
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
serra skrev:Ville sitter på sitt rum och kollar i en porrtidning då hans lillasyster kommer in. Hon pekar på en stor snopp och frågar: "vad är det?". Ville svarar: "Det är en svan". Hon pekar på kulorna: "Det då?". Ville svarar: "Det är svanens ägg.". "Vad är det där runt om svanen då?" frågar hon och pekar på håret. Ville svarar: "Det är svanens bo.". Dom avslutar samtalet och nästa morgon vaknar Ville och har så jävla ont i kuken. Hans lillasyster kommer in i rummet och säger upprört: "Jag klappade din svan inatt, men den spottade på mig så jag bröt nacken av den, krossade äggen och brände upp boet.
serra skrev:Och så en liten vits inför matchen imorgon...
Det var en man som hade jätte hög IQ.
Detta var ett stort problem för mannen så han gick till doktorn och sa:
Doktor du måste hjälpa mig...jag har så hög IQ att jag inte kan komminucera med "vanligt" folk...
Snälla doktorn kan du göra något så jag får mindre IQ.
Doktorn som precis denna dag hade köpt in en maskin som minskade folks IQ svarade glatt:
Jajamensan...sätt dig bara här så ska jag koppla in min nya maskin.
Han kopplade på maskinen på mannen som föll i koma med en gång..
Maskinen började räkna ner...180,160, 120,90.70,..plötsligt ringer telefonen och doktron går för att svara...
Doktorn glömmer bort maskien som fortsätter att räkna ner....
60,40,30,20..10..9 ..8 ..7..6..5..4..3..2.....1!!!!!!
Fan skriker doktron...slänger på luren...springer bort till maskinen och trycker på "off"...precis när IQ mätaren står på 1.
Vakna vakna skriker doktron!! Säg något!! säg något!!!!
Mannen vaknar till och säger....TTT AAA III FFF!!!
c70t5 skrev:Måndagen den 22: e augusti bjöd Malmö Redhawks in till sin årliga och traditionella golftävling, Malmö Redhawks Partner Invitational, som alltid spelas på Ystad GK.
Frågan är -Vad vinner man i tävlingen måntro?
Jag gissar på;
Första pris: Fyra helrör
Andra pris: En golfboll
Tredje pris: En golfpeg
/T5!!
Lille meg skrev:Men om ni saknar fisk i den här historien, så kolla inn denne firren! Den största fisken är min, tagen i Helgasjön
Snacka om abborre på sterioder! Tacka vet jag håv....
*kramar lite på Per som hon vet diggar norrmän*
hum-idle skrev:Alkolås på forumet ?
c70t5 skrev:Det var en samling småungar som hade samlats för att se inspelningen till barnprogrammet 'Jonas och fakta-Fannys nya äventyr'. En av barnen fick en fråga om vilket djur han ville bli...
Vilket djur vill du bli?
/T5!!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster