Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav NEDOMANSKY » mån feb 16, 2009 10:48 pm

Tung Victoria mot Maldinis Milan, Groteskt stark i Huvudspelet. Il Gigante De bastante di Cnoppio :)
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tis feb 17, 2009 1:26 am

Bra match av zlatan och adriano, framförallt ett fysiskt starkt spel och förmåga att behålla boll där uppe som såg till att Stankovic och company kunde komma fram i banan och ge understöd, mycket bra.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav Hatapopcornssupportrar » ons feb 25, 2009 1:22 am

19 Raka matcher i andrafasen av C.L utan Mål....Så vad säger du spannen.....
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » ons feb 25, 2009 11:18 am

svårt med lite svårare motstånd helt klart inte bara för zlatan utan för övriga världsspelare också. titta t ex på andra svenskar som har nätat i andra fasen av CL. it happends
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav alfax » ons feb 25, 2009 5:43 pm

Klasskillnad mellan Manchester och Inter trots många reserver också mellan Ronaldo och Zlatan.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Hatapopcornssupportrar » ons feb 25, 2009 7:50 pm

Lilla Spanen sågade mig när jag hyllade Ljungberg, så vi kan ju då fråga och jämföra Zlatans och Ljungbergs insatser i Champions League ??
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav NEDOMANSKY » ons feb 25, 2009 9:50 pm

Mr Hate såg en Lucka och sköt från Höften :wink: , It Is not Over before The Fat Lady Sings (Gammalt IshallsOrdspråk)

0-0 slutade matchen som är Giganternas kamp, av tradition är dessa matcher sällan sevärda eftersom det handlar om att Vinna bucklan.

I valet mellan Fröken Rånaldou och Mannen/Myten/Legenden Il Gigante De Calcio så vinner Alltid Sonen från Rosengård.

Fredrik alias " Ligger på alla fyra med Gräs i Munnen Ljungberg och klagar på Domaren med Blå Byxor och Gul Tröja" Ljungberg kan dessvärre inte bedömas, det skulle bli som att jämföra en Välklädd Åsna med två Ras-Hästar.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tor feb 26, 2009 3:01 am

Istället för att ordbajsa kan vi ju konstatera att Ronaldo var cirka 4 klasser bättre än Zlatan i matchen, och vi kan även konstatera att Ljungberg var BETYDLIGT bättre när det gäller än vad Zlatan är i CL...sesså..ordbajsa vidare...
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 10:56 am

Tränare som Zlatan har haft :
Cappelo
Mancini
Mourinho
alla tre har sagt en sak gemensamt , Zlatan är i en klass för sig. nog vet de tränarna mer än alla vi tillsammans här på forumet. en del här har inte ens gjort en fotbollsträning och ska sedan prata.
OVER AND OUT
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Stoffe » tor feb 26, 2009 1:42 pm

Zlatan kommer inte växa mer om han inte börjar prestera i CL. Inter kommer inte till att gå vidare i år heller :!:
Kommer bli som dom sista åren, MINST 3 engelska lag i semifinal!
THIS IS ENGLAND
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav alfax » tor feb 26, 2009 2:02 pm

Lakersfan_03 skrev:Tränare som Zlatan har haft :
Cappelo
Mancini
Mourinho
alla tre har sagt en sak gemensamt , Zlatan är i en klass för sig. nog vet de tränarna mer än alla vi tillsammans här på forumet. en del här har inte ens gjort en fotbollsträning och ska sedan prata.
OVER AND OUT
Inte de 3 tränare du räknar upp kanske sagt så om Ronaldo
men åtskilliga mer har sagt och sett vad vi alla sett inte minst i sista matchen att Ronaldo är en klass bättre.
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 2:35 pm

Alfax det du i varje inlägg gör är och försöka klanka ner på zlatan det är inte bara att C ronaldo är en klass bättre för det är han. men så fort du ser tillfälle hugger du honom . du och ca 60% av de svenskarna av någon anledning . ändå är han den störste svensken det är komiskt faktiskt . har zlatan enligt dig gjort NÅGOT bra ?.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav röd-vit » tor feb 26, 2009 3:38 pm

Zlatan suger...Har aldrig gillat lata spelare varken på hockey- eller fotbollsplan :roll: ...

Tacka vet jag för Premier League!! Kamp, hjärta och en magisk stämning det är fotboll för mig!
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 3:41 pm

Röd-Vit
är Zlatan en lat fotbollsspelare?
haha du är rolig du håll dig till hockey råder jag dig
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav röd-vit » tor feb 26, 2009 3:47 pm

Zlatan är lat, ja!
Sämre lagspelare få man leta efter!
Men visst gör han en del bra grejer inviduellt...
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 3:55 pm

är han dålig lagspelare?.
haha du har aldrig kollat på inter ser jag hur många målpass gör zlatan ?. fler målpass än en annan fotbollspelare. ta och kolla på lite matcher innan du uttrycker dig
fotboll är som hockey du kan inte ha 11 likadana fotbollspelare du vill ha det unika.
finns ingen tränare i världen som inte skulle ha med zlatan i sin startelva ;)
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav alfax » tor feb 26, 2009 3:58 pm

Jag svarar dej med samma mynt 03 ,vad du i varenda inlägg är att göra honom till någon gud ,vilket han inte är .
Och den störste det får stå för dej,den dagen han gör något i de stora matcherna så kanske jag också ändrar åsikt.
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tor feb 26, 2009 4:24 pm

Lakersfan 03: Du är inte så gammal va ?
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 4:52 pm

Alfax jag gör honom absolut inte till någon större gud än vad han är . Zlatan är Topp10 och det måste du hålla med mig om ? , i sina bästa dagar är han topp 5 han lär bli världens bästa innan han lägger av. det roligaste är när så kallade ''experter'' tippar så är han inte med i den absoluta toppen.
Men när sedan spelarna i italienska ligan tippar och rankar den högste i ligan så vinner Zlatan överlägset. alla säger att han är den bästa på planen och nog vet väl spelare som möter spelare bättre än s.k experter.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Stoffe » tor feb 26, 2009 5:33 pm

Eller som kvällspressarna utmålade han som favorit till guldbollen :lol:
Slutade väl ändå med att han kom inte ens bland dom 10 bästa :roll: (Kan ha fel)
Min topp 5 över väldens bästa anfallare:
1:Messi
2:Ronaldo
3:Torres
4:Etoó
5:Drogba( När han inte är skadad/eller tjurar)'
Alla dessa PRESTERAR när det gäller som mest, som en viss Ibracadabra inte gör!
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav alfax » tor feb 26, 2009 6:15 pm

Att han kanske är den störste i Italienska ligan är möjligt ,men den ligan är inte Världens bästa, finns några som är bättre.Tror inte Manchesterspelarna blev direkt imponerade av vad han presterade i tisdags.
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 6:18 pm

endast Spanska och Engelska kan vara högre rankade än den. han är dessutom den svenskan som är högst rankad förstår inte varför folk här i sverige gillar honom.
men visst det är skillnad på att heta IC och SON i efternamn ;)
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » tor feb 26, 2009 8:12 pm

IBRAs Status stiger för varje dag utan att hans Lag vinner CL, VAD händer när HAN vinner CL, Fullständig KROSS av alla Nuvarande spelare, Alla med ett UNS av Fotbollsvett vet att IBRA är ren och skär FotbollsMagi, Alla tränare hyllar honom( även Sir Alex), Gamla spelare hyllar honom( Van Basten, Del Piero, Maradona).

Lat, Jösses vicken analys :oops: , Både Mourihno och Sir Alex hyllade inför matchen senast just IBRAS mogna spel för Laget.

Röd-Vit och andra EnCelliga Amöbor kan ta bort Hästäcket som Ni använder som Skygglappar i Ert Dimmiga hörn av Fotbollsvärlden.

Il Gigante De Calcio, - IBRAKADIZZIMO :clap:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Lakersfan_03 » tor feb 26, 2009 9:19 pm

NEDOMANSKY :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav röd-vit » fre feb 27, 2009 4:58 pm

Lakersfan_03 skrev:NEDOMANSKY :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

En världsspelare för mig ska kunna prestera regelbundet i CL och landslaget, något Mr. Zlatan inte har lyckats med än!! :oops:
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 27, 2009 5:25 pm

en som presterar i CL och landslaget då men inte i ligan är en världspelare för dig också eller?.
Inse att den svenska befolkningen är avundsjuka på IC och kommer aldrig ge honom den respekt han förtjänar , nämligen mest respekt av de svenska spelarna.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav röd-vit » fre feb 27, 2009 6:04 pm

Lakersfan_03 skrev:en som presterar i CL och landslaget då men inte i ligan är en världspelare för dig också eller?.
Inse att den svenska befolkningen är avundsjuka på IC och kommer aldrig ge honom den respekt han förtjänar , nämligen mest respekt av de svenska spelarna.

Jo, visst gör han de bra i serie A, men som sagt det finns massor med spelare som prestera bättre än Zlatan i både landslag och CL....

Zlatan är självklart en mkt duktig fotbollslirare men för att vara en toppspelare har han massor kvar att bevisa..Först då får han svenska folkets respekt!
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 27, 2009 7:00 pm

har Allbäck svensk respekt enligt dig och varför isf?
eller henke som spelar innebandy och nu i HIF ?
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Hatapopcornssupportrar » fre feb 27, 2009 8:50 pm

Henke Larsson är visserligen på nergång nu, men DÄR kan man snacka K-L-A-S-S ! Jag var en av dom var tveksam när han gick till Barca men han gjorde succe där och hyllades ju nästan mest av alla efter ligasegern, DÄR kan man snacka om RESPEKT !! Sedan hamnar han i MAN U och GENAST hittar han ett lysande samarbete med Rooney m.fl... Henke Larsson är den vassaste fotbollshjärnan sverige fått fram i forwardsväg, han har även ett sätt att få alla spelare omkring sig att bli bättre ! Henke Larsson är KUNG, Zlatan har MYCKET kvar att bevisa
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav NEDOMANSKY » sön mar 08, 2009 12:22 am

1 Lobb i mål + en skarvnick till Ballotellis 2:a, En Kväll på Jobbet :wink:

Av Mannen som säkerligen skulle ha Jättekul ihop med Mark In Da Park.

Ikväll bevisade att Han skulle kunna matcha Douglas Murray som Tacklare, Han skickade en stackars Genoaspelare ca 10m över Långlinjen efter att 95kg IBRA träffat stackarn axel mot axel, dessförrinnan hade IBRA lyft ett finger mot samme person och sannolikt utfärdat en egen Varning.

Il Gigante stod Rak som en Skånsk Fura och skrattade glatt över lillkillens kullerbytta x 4, även Mourihno log blygt :whistle:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Lakersfan_03 » sön mar 08, 2009 12:37 am

en dag på jobbet i en av världens bästa ligor vad mer kan man begära av den bäste ?
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Hatapopcornssupportrar » sön mar 08, 2009 2:43 am

Ja...wow...mål mot genoa...Som håller ungefär samma klass som Motherwell... I CL mot dom bästa är han direkt svag alltsom oftast...inget påstående..FAKTA...Han har en bra bit kvar helt enkelt!
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav Charlamov » sön mar 08, 2009 5:52 pm

Bryr mig egentligen inte om Zlatan, men det är lite lustigt att ingen citerat Glenn Strömberg från Svt Sporten för 1-2 veckor sedan, där han anser att Zlatan MÅSTE prestera i CL och landslaget för att tillhöra världen främsta. Det räcker INTE med italienska ligan. Glenn ("alla heter Glenn i Göteborg") ser ju en del fotboll så han borde veta (men jag kan slå vad om att 2 forumskribenter kommer att dissa GS och hans kunskap... guess who?)!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav Lakersfan_03 » sön mar 08, 2009 6:55 pm

Självklart måste han prestera i CL för att tillhöra de främsta . men folk här kacklar ju på honom bara för att han heter Zlatan och inte Peter. Zlatan är våran Främsta spelare i landslaget och han får mest ''kritik'' av ''hockeykunnigt'' folk här på forumet. finns ingenting att försvara bara att ta en titt på zlatans register i form av mål ,lag och tränare.
de sakerna zlatan har visat på fotbollsplanen vid vissa tillfällen är av VÄRLDSKLASS Som Mourinho säger ''Zlatan tänker fotboll på ett helt annat sätt än övriga fotbollspelare''.
Visst är vägen lång från FBK Balkan och Rosengård till Milano och Inter.
Zlatan är det ädlaste vi har.

Han kommer dit oroa dig inte hatapopcornssupporters , du som bara hatar förstår väl inte detta :wink:
Vi ses i lakerdome...snart......väldigt väldigt snart :P
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav grolle » sön mar 08, 2009 8:45 pm

zlatan är en lat fjant som borde portas i landslaget,, fördärvar lagandan,,,
grolle
Forumamatör

FöregåendeNästa

Återgå till Off-Topic