Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Malul » ons jan 31, 2007 12:19 am

jag är lite splittrad,vill han vara med blir det skitkul men vi kan ju utan,se spanien.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakejer115 » ons jan 31, 2007 12:22 am

sant där....men på lång sikt...blir det problem.

Elmander,Allbäck är bra spelare.....

Men det är ändå med Zlatan i laget,då Sverige är som bäst.mest slagkraftigt!
Användarvisningsbild
Lakejer115
Forumproffs

Inläggav NEDOMANSKY » ons jan 31, 2007 12:57 am

Landslaget en Hedersuppgift, Vafalls!!, gäller detta bara i Fotboll?

ALLA Bortskämda Hockeymiljonärer som tävlar i att hitta på bortförklaringar till att inte spela i TRE KRONOR då!!!????

Finns bara EN Svensk Hockeyspelare som är i samma klass som Zlatan när det handlar om att stå upp i Motvind och klara Sig själv och samtidigt prestera, Börje Salming.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Viktor666 » ons jan 31, 2007 8:43 am

Lakejer115 skrev:
serra skrev:Hade Zlatans efternamn varit "Svensson, Johansson" så hade det inte alls blivit så uppförstorat.........
Svider lite extra i "svenssons" ögon att det är en kaxig invandra kille....

Håller med dig Serra till 100%!!!

Jo, det måste ju förklara varför ALLA älskar Ljungberg... 8O
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist

Inläggav Lakersfan_03 » ons jan 31, 2007 9:38 am

serra skrev:Hade Zlatans efternamn varit "Svensson, Johansson" så hade det inte alls blivit så uppförstorat.........
Svider lite extra i "svenssons" ögon att det är en kaxig invandra kille....

Precis så är det. utan att folk egentligen vill erkänna det.
Vi ska vara glada att han spelar för Sverige. Zlatan är inte som övriga svenskar i varken spelet eller personligheten och det kommer han heller aldrig att vara. Han har en helt annorlundare bakrund än alla svenskar och det förändras inte över en dag ett år eller med klubbbyte. därav hans lilla kaxighet.

Som sagt Zlatan säger nej och han är boven.
Henke är i storform säger nej men alla älskar honom.
'' jag väljer att trappa ner lite '' vad gör han sen går till Manchester united.
hade zlatan gjort samma hade det blivit uppförstorat 1000 gånger.
Henkes höger då i Allsvenskan mot Elfsborg ? , var det något mer med det ? - NEJ. Någon som sa att henke har problem med attittyden eller något annat ? - NEJ.
hade det varit zlatan hade det snackats om än idag var så säkra.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Herr Oberst » ons jan 31, 2007 9:57 am

Henke är i slutet av sin karriär, jämför inte honom med Zlatan.
Dessutom gnällde många på Henkes "höger". Han blev t.o.m anmäld för den.
Om man nu ändå ska jämföra Zlatan och Henke så ser man snabbt att Henke är halvneger, vilket då också borde sticka i ögonen på rasisten "Svensson"
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » ons jan 31, 2007 10:04 am

säger en som kommer från skåne. Ingen gillar er från Sverige så vem bryr sig om va du tycker
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Herr Oberst » ons jan 31, 2007 10:06 am

Lakersfan_03 skrev:säger en som kommer från skåne. Ingen gillar er från Sverige så vem bryr sig om va du tycker

Du gillar Zlatan. Och han är väl skåning?
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » ons jan 31, 2007 10:09 am

ja han är från Skåne.
men jag kan slå vad om att 80-90 % skåne''svenskar'' inte gillar honom. räkna ut varför de är så kan du göra själv
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Herr Oberst » ons jan 31, 2007 10:11 am

Lakersfan_03 skrev:ja han är från Skåne.
men jag kan slå vad om att 80-90 % skåne''svenskar'' inte gillar honom. räkna ut varför de är så kan du göra själv

Förstår faktiskt inte vad du pratar om just nu.
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Inläggav Viktor666 » ons jan 31, 2007 10:16 am

Lakersfan_03 skrev:säger en som kommer från skåne. Ingen gillar er från Sverige så vem bryr sig om va du tycker

Vilken tur att du är här och håller fördomsfrihetens och toleransens fana högt! :oops:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist

Inläggav Loseddos » ons jan 31, 2007 11:48 am

Hahahaha!
Goddamnit!!!
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist

Inläggav Dragkampslakej » ons jan 31, 2007 3:08 pm

Varför inte göra Zlatan till förbundskapten för Sveriges fotbollslandslag. Skippa allt vad träningsmatcher heter och träningar. Bara spela kvalmatcher till mästerskap och alla får göra som de vill. Ingen pratar direkt med varandra utan all kommunikation sköts via respektive spelares agenter. Inga förhållningsregeler beträffande något vill Ljungberg festa kvällen innan VM finalen är dte helt okej och han spelar ändå.

Okej överdrivet men....! För min del handlar det inte om avundsjuka. Det handlar enbart om vem som bestämmer! Kan jag begära att LL ska ändra reglerna så de passar mig eftersom jag är en mycket bättre suporter än någon annan och därför ska hela LL anpassa sig efter mig? Eller bestämmer gruppen i samförstånd med tränaren eller i LL:s fall styrelsen och årsmötet?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav #54 » ons jan 31, 2007 3:47 pm

Sverige klarar sig bra utan Zlatan. Vi hade ingen Zlatan när vi tog brons -94, då var det spelare som Schwarts och Thern som höjde laget. Så jag anser att det Tobias är en viktigare spelare i svenska landslaget än Zlatan.

Däremot om det hade varit en individuell sport hade jag alla gånger valt Zlatan. Och som sagt var, är inte Skåne Danskt
=)

Förresten kul att Växjö sonen Jonson får chansen nu i "riktiga landslaget".
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav Fredrik R » ons jan 31, 2007 3:51 pm

Herr Oberst skrev:
Lakersfan_03 skrev:ja han är från Skåne.

Förstår faktiskt inte vad du pratar om just nu.

För en gångs skull kan jag hålla med Herr Oberst

Va fa* snackar du om??
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » ons jan 31, 2007 3:52 pm

ja jonsson tror jag kan komma bli permanent!kul!

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Herr Oberst » ons jan 31, 2007 4:28 pm

LAKEJ89 skrev:För en gångs skull kan jag hålla med Herr Oberst

Va fa* snackar du om??

Verry naisss, hrigh fiiiv
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Inläggav NEDOMANSKY » ons jan 31, 2007 4:55 pm

Tycker faktiskt att Svenska Fotbollförbundet skall göra som Argentina gjorde inför VM 1986 i Mexico, gör Zlatan till Kapten i Landslaget och anpassa Laget efter honom, sen kan han ju göra Snusmumrickens jobb också utan större bekymmer precis som Maradona gjorde då, Kvalitet talar sitt tydliga språk, Maradona tex. de visste inte OM han skulle komma till Matcherna i Napoli, 20 min innan dök han upp med ett glatt Hej, joxade med trasan på uppvärmningen utan knytna skor och vann Scudetton åt Napoli, Men somliga stelbenta Svenskar gillar inte detta utan ylar som vargar över rättning i Ledet, Halleluja vilket trams 8O .

Lakers hade en viss Shjon Podein i Laget, har hört att Han inte hade riktigt samma regelbok som de övriga!?!?, han satt visst tyst med stora ögon och BARA lyssnade på Lasse Lindgren eftersom han aldrig haft Tränare som kunnat mer Hockey än Lasse:oops:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Charlamov » ons jan 31, 2007 5:03 pm

Det gick ju bra för Maradona både under Napolitiden och senare. Om jag inte minns helt galet så blev han drogberoende, fet som en gris och fick hjärtinfarkt i 40-års åldern. Men han gick sin egen väg. Alla slickade hans röv och lät honom hållas. Länge leve anarkin!!! Nedomansky for president :evil:
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav Malul » ons jan 31, 2007 5:09 pm

det märks att det tär på oss supps när vårt kära lag inte presterar på topp.Alla tjafsar:)

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » ons jan 31, 2007 5:19 pm

NEDOMANSKY skrev:Tycker faktiskt att Svenska Fotbollförbundet skall göra som Argentina gjorde inför VM 1986 i Mexico, gör Zlatan till Kapten i Landslaget och anpassa Laget efter honom, sen kan han ju göra Snusmumrickens jobb också utan större bekymmer precis som Maradona gjorde då, Kvalitet talar sitt tydliga språk, Maradona tex. de visste inte OM han skulle komma till Matcherna i Napoli, 20 min innan dök han upp med ett glatt Hej, joxade med trasan på uppvärmningen utan knytna skor och vann Scudetton åt Napoli, Men somliga stelbenta Svenskar gillar inte detta utan ylar som vargar över rättning i Ledet, Halleluja vilket trams 8O .

Lakers hade en viss Shjon Podein i Laget, har hört att Han inte hade riktigt samma regelbok som de övriga!?!?, han satt visst tyst med stora ögon och BARA lyssnade på Lasse Lindgren eftersom han aldrig haft Tränare som kunnat mer Hockey än Lasse:oops:

Håller med Nedo.
Shjon drog på sig ett väldigt onödigt matchstraff för VLH mot NH vem gillade Shjon mindre för det ?. INGEN.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav A-sta » ons jan 31, 2007 5:20 pm

Nej Malul.
Det är bara Sovjeten som tvättar av Tjecken.
Länge Leve Unionen!
Användarvisningsbild
A-sta
Forumdemon

Inläggav Räven » ons jan 31, 2007 5:44 pm

Jämför inte Zlatan med Shjon, herregud det handlar ju inte om samma planet. På Zlatans planet får endast han själv plats och jag tror inte att någon annan skulle vilja vara där heller.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakejer115 » ons jan 31, 2007 5:47 pm

Räven skrev:Jämför inte Zlatan med Shjon, herregud det handlar ju inte om samma planet. På Zlatans planet får endast han själv plats och jag tror inte att någon annan skulle vilja vara där heller.

Tror du själv skulle vilja vara i hans sits.....

:wink:

Du vill inte erkänna bara
Användarvisningsbild
Lakejer115
Forumproffs

Inläggav Räven » ons jan 31, 2007 5:49 pm

Jag skulle gärna vilja ha den fotbollsbegåvningen som han har, men måste jag bära den personligheten han har, så väljer jag mitt liv 100 gånger av 100 och är mycket, mycket mer nöjd och tillfreds med det.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakejer115 » ons jan 31, 2007 5:51 pm

Jag säger inget om ditt liv.....du har det säkert bra och är nöjd med det.

Jag menar hans stjärnstatus osv....
Användarvisningsbild
Lakejer115
Forumproffs

Inläggav Åryd Lakej » ons jan 31, 2007 5:53 pm

Kan nog svara för alla som gillar Zlatan,att nog skulle vi vilja se honom i landslaget!Tror nog vi är besvikna att det inte blir så på ett tag.......
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav Räven » ons jan 31, 2007 6:01 pm

Jag tror helt enkelt att kulturen i det svenska idrottstänkandet och hur våra landslag oavsett sport är uppbyggt sedan länge, gör att det inte finns plats för individer av Zlatans typ. Se bara hur fint vårt friidrottslandslag fungerar med de tydliga regler som gäller, de som inte följer dem tävlar heller inte för Sverige. Bra med tydliga regler som gäller samtliga, det boprgar för den svenska modellen som jag alltid jobbat efter.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav serra » ons jan 31, 2007 6:30 pm

Räven..ja, skitbra..en bunt robotar som gör exakt som dom blir tillsagda...
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » ons jan 31, 2007 6:34 pm

Nu missförstår du mig Serra.

Jag kan fråga dig varför är Sverige alltid bra i lagsporter och varför nämns alltid Sverige i positiva sammanhang när det gäller lagsammanhållning?
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav kobe71 » ons jan 31, 2007 7:48 pm

Räven!

Ditt snack om stolpskott är bara patetiskt. Skulle du komma försent till ditt arbete med en timma eller två blir väl inte du utestängd från ditt arbete? Zlatan och de andra grabbarna var ett par timmar sena och drack ingen alkohol ute efter vad som framkommit vad jag vet. Självklart hade en varning från Lagerbäck och ursäkt från deras sida räckt som straff. Det var väl inte ens match dagen efter vad jag minns.
Att blanda in alkolisten och moralisten Ralf Edström sätter dig bara i dålig dager, han har kört rattfull minst tre gånger och är den siste som skall ge några moralpredikningar.
Sen borde du dra ner på dina inlägg för många bidrar absolut ingenting!
Användarvisningsbild
kobe71
Forumamatör

Inläggav #54 » ons jan 31, 2007 9:43 pm

Det handlar kanske om hur många gånger man har misskött sig på jobbet.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav Räven » ons jan 31, 2007 10:40 pm

kobe71: Ditt inlägg är inte mödan värt att besvara.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » tor feb 01, 2007 12:24 am

Du är en festlig Prisse Charlamov som med dina härliga feta svarta bokstäver är ensam om att tävla med Camelen om Forumets mest frustrerade debbatör.

Om jag inte missat något så Lever Maradona och hans Familj ett gott liv, Han har lassvis med kompisar, egen Loge hos Boca Juniors där Han står och sjunger med bart bröst för Han GILLAR Fotboll, när han går in på Arenan så sjunger de köande utanför om hans storhet som Bollspelare.

Han har vunnit VM,Gjort VM`s mest fantastiska Mål någonsin, vunnit Scudetton reser just nu Världen runt och uppvaktas som en kunglighet av i stort sett ALLA samt media(utom Charlamovar och Rävar förstås)

Det där med Rövslickning är intressanta grejer Charlamov, undrar vilka det är i Svenska Landslaget som slickar Div.4 spelaren och Snusmumrickens röv för att få fortsätta att imponera världen över med Sina stelbenta Fotbollskonster.

En sak ska du veta Charlamov ingen Jä-el kommer att sjunga i någon kö för att Linderoth går på fotboll om tio år, när Zlatan gör det i Italien om 15 år när Han lämnat det tragisga Jante-Landet Sverige så är det i alla fall tänkbart.

Själv Gillar Jag inte Anarki, men du får förespråka vilket system du vill, sen har vi inte Republik i Sverige Ryssen, Men gärna Nedomansky som KUNG :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Charlamov » tor feb 01, 2007 1:08 am

Baahh... orkar inte kommentera ditt inlägg. Konstaterar bara att du är en besserwisser av monströst mått. I jmf med dig framstår Patrik Ekwall som ödmjuk.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

FöregåendeNästa

Återgå till Off-Topic