Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakejer115 skrev:serra skrev:Hade Zlatans efternamn varit "Svensson, Johansson" så hade det inte alls blivit så uppförstorat.........
Svider lite extra i "svenssons" ögon att det är en kaxig invandra kille....
Håller med dig Serra till 100%!!!
serra skrev:Hade Zlatans efternamn varit "Svensson, Johansson" så hade det inte alls blivit så uppförstorat.........
Svider lite extra i "svenssons" ögon att det är en kaxig invandra kille....
Lakersfan_03 skrev:säger en som kommer från skåne. Ingen gillar er från Sverige så vem bryr sig om va du tycker
Lakersfan_03 skrev:ja han är från Skåne.
men jag kan slå vad om att 80-90 % skåne''svenskar'' inte gillar honom. räkna ut varför de är så kan du göra själv
Lakersfan_03 skrev:säger en som kommer från skåne. Ingen gillar er från Sverige så vem bryr sig om va du tycker
Herr Oberst skrev:Lakersfan_03 skrev:ja han är från Skåne.
men jag kan slå vad om att 80-90 % skåne''svenskar'' inte gillar honom. räkna ut varför de är så kan du göra själv
Förstår faktiskt inte vad du pratar om just nu.
LAKEJ89 skrev:För en gångs skull kan jag hålla med Herr Oberst
Va fa* snackar du om??
NEDOMANSKY skrev:Tycker faktiskt att Svenska Fotbollförbundet skall göra som Argentina gjorde inför VM 1986 i Mexico, gör Zlatan till Kapten i Landslaget och anpassa Laget efter honom, sen kan han ju göra Snusmumrickens jobb också utan större bekymmer precis som Maradona gjorde då, Kvalitet talar sitt tydliga språk, Maradona tex. de visste inte OM han skulle komma till Matcherna i Napoli, 20 min innan dök han upp med ett glatt Hej, joxade med trasan på uppvärmningen utan knytna skor och vann Scudetton åt Napoli, Men somliga stelbenta Svenskar gillar inte detta utan ylar som vargar över rättning i Ledet, Halleluja vilket trams .
Lakers hade en viss Shjon Podein i Laget, har hört att Han inte hade riktigt samma regelbok som de övriga!?!?, han satt visst tyst med stora ögon och BARA lyssnade på Lasse Lindgren eftersom han aldrig haft Tränare som kunnat mer Hockey än Lasse:oops:
Räven skrev:Jämför inte Zlatan med Shjon, herregud det handlar ju inte om samma planet. På Zlatans planet får endast han själv plats och jag tror inte att någon annan skulle vilja vara där heller.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster