En sommarhälsning till alla glada Lakejer o ni andra som håller på Lakers!
Ett par i 60-års åldern, Gustav o Hilda, satt i godan ro på sin gård på landet och käkade kvällsmat när himmeln plötsligt lös upp och på gårdsplan landade det en rymdfarkost. Gubben gick ut och möttes av två utomjordingar ( en hane o en hona ). Artig som Gustav är, bjöd han in dem för att dela maten med sin fru o honom.
De hade det trevligt när plötsligt den manlige utomjordingen föreslog att de skulle gå o lägga sig. Som seden är där de kommer i från skulle de byta partner för natten. Gustav tittade på Hilda och Hilda tittade på Gustav. Båda nickade att det var o.k för de skulle ändå aldrig berätta för någon om deras besök. Ingen skulle ändå aldrig tro dem.
Hilda o den manlige utomjordingen äntrade sovrummet och efter lite mys tog de av sig kläderna för att älska. Det gick bra men efter en stund frågade utomjordingen om Hilda tyckte hans apparat var tillräckligt stor. Ja, svarade Hilda den duger gott. Men sa han, vill du att den ska bli större? Hilda fnissade och sa; Visst ,men det är väl inget att göra åt. Jodå fick hon till svar. Dra mig bara i öronen några gånger så ska du få se på grejer! Hilda tog tag i hans öron och drog lite försiktigt och vips så hade han fått en både längre o grövre "grej". Hilda ryckte några gånger till i hans öron den natten och somnade mer nöjd än någonsin.
På morgonen var det dags för frukost o sen tog de avsked. När rymdfarkosten stuckit iväg satte sig Gustav o Hilda för att prata. Ingen av dem sa någonting till en början men plötsligt frågade Gustav; Hur var det för dig i natt Hilda? Ja svarade Hilda det var helt o.k. Inget speciellt men en rolig erfarenhet. Du då Gustav, frågade Hilda. Hur var det för dig då? Jo, svarade Gustav. Det var helt o.k men en sak fattade jag inte. Hon låg o drog mig i öronen hela tiden när vi hade sex
Trevlig sommar, vi ses i Lakerdome i höst!