Metallicas nya album

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Dowden » ons sep 24, 2008 1:34 pm

Loseddos skrev:Jag hoppas (troligen förgäves) på en ny mix och remaster som inte ligger på +2 db hela tiden. GH3 ripparna som susar runt på nätet låter kanon, medans CD-n distar och klipper konstant. Helt värdelöst ljud. Ingen dynamik alls.

Själv löste jag det med att köpa själva skivan, sen ladda hem GH3 verionen av skivan.
Stödjer Metallica (lite iallafall ;)) plus att jag får en skiva som man kan lyssna på
TTT AAA III FFF HATA TAIF!
Användarvisningsbild
Dowden
Forumamatör

Inläggav Loseddos » tor sep 25, 2008 9:23 am

Anders83 skrev:det där löser man med ett bra ljudsystem hemma ;) alternativt en bra anläggning i bilen sen tutar man till Ljudstudion och tweakar bilen !

Tyvärr kan du ha hur bra ljudsystem du vill hemma, att det distar och klipper kan du inte göra nåt åt ändå. :(
Laddar man hem Paulismes flacrelease och sedan gör en hobbyremix hemma av den så har man å andra sidan helt plötsligt förbannat bra ljud.
Goddamnit!!!
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist

Inläggav Lalin » tor sep 25, 2008 8:58 pm

Anders83 skrev:Mina favvolåtar på skivan är.... ALLA hehe men måste jag bestämma mig så blir det Cyanide

Efter en lyssning så vill jag instämma i ditt låtval :wink:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Off-Topic