av Malul » ons feb 22, 2012 3:50 pm
Vi klagar ibland på Linder,läs här vad Mäklaren tycker om sitt djurgården:
"Att vissa här inne ens har mage att klaga på en engagerad, driven och målmedveten Tony Zabel, när spelartruppen består av ett gäng infantila Stureplanshorungar, feta, trötta, omotiverade överbetalda gamlingar och tröga medelmåttor - det är för mig skandal. Janne Järlefelt har lyckats sätta ihop Elitserie- och kanske den svenska idrottshistoriens mest impotenta, rädda, oseriösa och överreklamerade ursäkt till hockeylag. Jan är en mycket sorglig figur som snarast möjligt bör uppsöka akutpsykvård. Människan bör härmed förklaras allvarligt mentalt sjuk. Alla hans beslut och uttalanden tyder på en grad av sinnessjukhet av sällan skådat slag.
När vi sedan återgår till att blicka över spelartruppen så spyr jag, bokstavligt talat, när jag ser våra vidriga, hånleende veklingar uppträda som paralyserade maskar på isen. Att sedan många av dem utger sig för att vara djurgårdare gör inte saken mindre klandervärd. Jag kan berätta för dig Honken, att jag skulle gladeligen slita av din svaga jävla arm som du hävdat dig kunna offra. Ditt feta jävla svin - du skulle inte ens kunna offra en krona av din absurt höga månadslön till Djurgårdens IF så du kan, även det bokstavligt talat: dra åt helvete och helst brinna riktigt jävla länge där nere. Dessutom kan du gladeligen ta med dig resterande delar av denna vidrigt horribla tattarhockeytrupp. Jag orkar inte se dessa Stureplansfrillor, stora jävla dubbelhakor och feta ölmagar iklä sig min fina DIF-tröja. Jag HATAR er!
Fy fan, äckliga patetiska grisar - önskar er all olycka!
Vi har världens bästa hockeypublik som ständigt ställer upp och betalar vanvettigt bedrövligt höga priser för att se era patetiskt usla hjärndöda insatser på hemmamatcherna. Under två säsongers tid har ni inte bjudit på vare sig underhållning, inställning eller segrar era jävla amatörer! Förstår ni hur fantastiskt horribla ni är? Ni ger inte ett skit tillbaka och att ni ens vågar visa er ute på krogen på helgerna bevisar bara vilka enormt usla människor ni är. Ni är inte vatten värda.
As! "
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!