av Flanders » sön apr 03, 2005 8:00 pm
Eftersom EastFront har ett eget forum så är det förmodligen mer intressant att läsa vad det sägs om Öster där än här. Men jag kan hålla med Bortsprungen Lakej, inte ska vi väl spä på den rivalitet som finns mellan Öster och Lakers, det tycker jag inte att det finns nån anledning till.
Jag tror att Öster kommer att ha den starkaste sista utposten i Superettan, "Labbe" Green kan fortfarande, och Stringheim är sannerligen ingen dålig målvakt. Det är synd att Öster har blivit av med sina två ytterst intressanta ytterbackar, Patrik Karlsson ser ju ut att dominera norrut så här långt på säsongen, och det Öster behöver är en offensiv och trevlig gladfotboll kombinerad med framgång för att få tillbaka publiken. Man kan inte förlita sig fullständigt på fint väder utan måste ha något som lockar även när det småregnar i september. (Nu har jag inte alltför bra koll på årets lag, det kanske är ett offensivt brasselag som ställs på benen i år, men Wibrån, Fredrik Gustafsson och Bild är ju inte direkt publikmagneter.)
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)