Varför lägger ni LL på en så låg nivå.

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Varför lägger ni LL på en så låg nivå.

Inläggav Öster IF » tor jun 30, 2005 11:54 am

Varfär är det så barn anpassat i LL. Inga ramsor om motståndare och dommare säger ll. fjanterier säger jag.

Jag kommer aldrig mera gå till ishallen då det är ett dagis.....

Annat är det med öster där finns det tradition vilja att nå framåt. inta att vara ett dagis som lakejerna........

[Flyttade denna tråd från Lakej hockey där det inte hör hemma. // Webbgruppen]
Öif öif öif.....vi håller på öif
Öster IF
Forumamatör

Inläggav serra » tor jun 30, 2005 11:59 am

Det är helt frivilligt om man vill gå och titta på Lakers eller inte.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Bizon » tor jun 30, 2005 1:08 pm

Vilket underbart smart inlägg från "Östers IF" du måste ju vara en önskvärd ambassadör för den föreningen med sådan smartness och intelligens som du skrev med...? Lyckades nästan lägga inlägget under rätt ämne :roll:

Och vi gillar ju barn men det är kanske inte lätt att förstå för en som fortfarande är ett eller????
Användarvisningsbild
Bizon
Forumdemon

Inläggav alfax » tor jun 30, 2005 1:51 pm

Skämma ut Östers IF med ett sånt inlägg,ja då har man inte mycket innanför pannbenet.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Dragkampslakej » tor jun 30, 2005 2:18 pm

Vi kan väl svara då! LL lägger mer energi på att stötta sitt lag än på motståndarna. Varför håna en dommare offentligt? Det första man ska fråga sig då är om man verkligen tror man skulle göra en bättre insats som dommare.

Vore ju roligt att veta vem signaturen Östers IF är? Talar du för föreningen Öster IF eller för suporterklubben East fronts räkning. Är detta i så fall ett officiellt utalande.

SKULLE INTE TRO DET!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav sweet » tor jun 30, 2005 2:36 pm

Jag går ju då hellre på barntillåten hockeyn än fotboll där man fokuserar sig på att kunna "dåliga" ramsor om motståndarna och domarna.
Det är ju inte rikigt därför som klackar finns, de är supporters inte glädjedödande, hotande babarer!!
sweet
Forumamatör

Inläggav alfax » tor jun 30, 2005 3:01 pm

Dragkampslakej skrev:Vi kan väl svara då! LL lägger mer energi på att stötta sitt lag än på motståndarna. Varför håna en dommare offentligt? Det första man ska fråga sig då är om man verkligen tror man skulle göra en bättre insats som dommare.

Vore ju roligt att veta vem signaturen Östers IF är? Talar du för föreningen Öster IF eller för suporterklubben East fronts räkning. Är detta i så fall ett officiellt utalande.

SKULLE INTE TRO DET!

Denna sign. talar varken för Östers IF
eller East Front,det kan jag garantera i varje fall inte för deras resp.styrelse.
Det har också dykt upp ett liknande inlägg om man kan inte gå och titta på både Öster och Lakers utan nu måste man ta ställning .Detta inlägg är skrivit under sign. vävaren på East Front:s forum .Troligen är det samma person som skrivit där som här.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » tor jun 30, 2005 3:44 pm

2 olika sporter
2 olika supporterföreningar
i 1 stad.

Varför är det alltid någon från Öster som måste komma hit och klaga , vad jag vet har jag aldrig sett någon ''Lakej'' gått in på east fronts forum och klagat på deras lag eller supporterklubb.

Nä nu lägger vi ner detta
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » tor jun 30, 2005 4:03 pm

Den här diskussionen är så uttömd den bara kan vara. Dessutom kan man inte tolka det första inlägget som ett konstruktivt genuint intresse för Lakers Lakejers verksamhet, utan syftet får anses vara provokativt. Tråden låses härmed.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic