Supporterspelaren 08/09

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Supporterspelaren 08/09

Inläggav Primeau » lör apr 12, 2008 7:22 pm

Pågår det insamling till Supporterpelaren nu? Om inte vore det banne mig hög tid att dra igång en sjuhelvetes insamling, inte minst med tanke på Lakers skrala ekonomi.

Det hade ju varit för j-la gött att kunna få se en spelare av Nolans eller Savianos kaliber i Lakersdressen igen :headbang:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Talismanen » lör apr 12, 2008 7:29 pm

Bra tråd! Jag är med. Kör på. Vem kör?
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » lör apr 12, 2008 7:38 pm

"Vem är det som kör egentligen..?" :wink:
Komodoödlan

Inläggav Lalin » lör apr 12, 2008 7:41 pm

Medlemmar i Lakejerna kan ju börja med gott föredömme och skänka en tusenlapp var?
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » lör apr 12, 2008 9:37 pm

Måste finnas ett konto först. Jag avaktar å se om det kan bli på autogiro. Men som min underskrift säger backar jag inte :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » sön apr 13, 2008 7:47 pm

ja du primeau å alla andra som skrivigt i denna tråd. Här ser man tydligt varför VLH inte startar upp ett konto. Räven med detta intresse så håller jag fan med dig. Lakers kommer aldrig att bli folkets lag
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Zebbe » sön apr 13, 2008 7:57 pm

Svårt att få någon till att ta tag i saken.

Kanske han som tog tag i enkronan kunde ta på sig ett till/sista uppdrag?
Han verkar veta hur man organiserar sådana saker.
Användarvisningsbild
Zebbe
Forumproffs

Inläggav buck » sön apr 13, 2008 8:44 pm

för att det inte händer något på ett helt dygn??!?! Att det dessutom är mellan en lördagkväll och en söndag när det är offseason?

för fan erok, vad väntar du dej egentligen??? ;)

det finns ett konto, det finns kopplat till autogiro och det är bara att ringa kansliet och höra er för om ni känner er manade!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » sön apr 13, 2008 9:01 pm

Vad hände med LLs konto buck??
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Piggelin » sön apr 13, 2008 10:23 pm

För min del fungerar det alldeles utmärkt. Det dras en summa varje månad via autogiro.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav Primeau » sön apr 13, 2008 10:29 pm

Jag har tidigare pyttsat in allt på ett bräde. Pigge, du menar att det finns ett konto nu också? Var redovisas den aktuella insamlade summan??
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » sön apr 13, 2008 10:38 pm

jo då dras en 20a å har så gort sen lakerspucken. å en 100 till dreamplayer. ler .Men fan att det redovisas
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav serra » mån apr 14, 2008 10:17 am

Erok..betalar du fortfarande till Dreamplayer???????? 8O
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Putte#24 » mån apr 14, 2008 12:46 pm

Vad som händer med "supporterspelaren" vet jag inte.

Däremot finns det planer på att dra igång VLH:s autogiro på allvar igen, men förmodligen under det gamla namnet "Lakerspucken"

Håll ut lite :)
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » mån apr 14, 2008 3:34 pm

jadu serra det dras men om det går till dreamplayer vet jag inte. Men men, LL är väl värda den hundringen oavett var pengarna använs till :wink:
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » lör apr 19, 2008 3:12 pm

Buck nu har det gått lite mer än ett dygn men intresset för att vilja va med å skriva upp sitt namn är lika svalt som förr här inne. Ingen bra reklam för de som nu fundera på att starta Lakerspucken
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » lör apr 19, 2008 5:45 pm

erok! När det kommer till VLH-hjärta så slår ingen dig här! Sätt upp en lista, så att forumet kan se vem som har lagt! 0 eller mer, det är hjärtat vi talar om. :roll:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » lör apr 19, 2008 8:24 pm

Det är väl igentligen inte hjärta vi snackar om utan ren å skär önskan att få se en riktig pengakåt stjärna i Lakersdressen framöver :lol:
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Baloo » lör apr 19, 2008 8:49 pm

erok skrev:jadu serra det dras men om det går till dreamplayer vet jag inte. Men men, LL är väl värda den hundringen oavett var pengarna använs till :wink:

Dreamplayer är väl nedlagt sedan länge? Men som du sa Lakejerna är värda sin vikt i guld...
Om inte jag är helt ute och cyklar så måste väl du som uppdragsgivare till autogirot själv säga upp detta. Det är inget Lakejerna kan påverka...
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inläggav erok » lör apr 19, 2008 9:02 pm

det är nog sant. Vem fan orkar bry sig. En hundring är lakejerna helt klart värda :wink:
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » lör apr 19, 2008 10:29 pm

Det är en aning förvirrande med alla dessa olika namn på samma sak.

Lakers bör först förklara VAR Pengarna har tagit vägen De senaste åren :roll:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Komodoödlan » sön apr 20, 2008 12:43 am

De är ju inte dumma! Det finns väl inga styrelser inom några företag som offentliggör enskilda personers misstag eller felsteg som gäller ekonomin. Det är väl ingen som vill hänga ut någon i Lakers heller. Det kommer i så fall alltid att stanna inom klubbens väggar, såvida man inte känner att det är bäst att lägga alla korten på bordet..vad man nu skulle tjäna på det?
Något har onekligen gått snett!
Men nu handlar inte denna tråden om ekonomin.
Komodoödlan

Inläggav erok » sön apr 20, 2008 3:26 am

vad tråden handlar om är om det finns folk som är berädda på att försöka få en bra spelare till VLH som möjligt. Ryggsäcken var lite av en katastrof anser jag bland växjöborna men sponsorerna ställde upp som väl var.
erok
c/o LL´s Forum

Re: Supporterspelaren 08/09

Inläggav Lakershjärta71 » ons maj 26, 2010 12:23 pm

Primeau skrev:Pågår det insamling till Supporterpelaren nu? Om inte vore det banne mig hög tid att dra igång en sjuhelvetes insamling, inte minst med tanke på Lakers skrala ekonomi.

Det hade ju varit för j-la gött att kunna få se en spelare av Nolans eller Savianos kaliber i Lakersdressen igen :headbang:
Citerar inledningsinlägget i denna tråden med anknytning till det jag vill säga.

Med tanke på nyheten på eliteprocspects, att Malmö visat intresse för backen VanBallegooie, och inte minst av ratscores reaktion under Andra lags silly season, så hade vi ju förut hjälp av Supporterspelaren för att finansiera en toppspelare. Verkar som att VLH har avvecklat det. Eller hur ligger till det med det egentligen? I så fall hade man kanske kunnat skramla ihop en peng till den där förstebacken vi så länge har suktat efter.
Pengarna har ju inte räckt till.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » ons maj 26, 2010 4:44 pm

Folk är glada att det inte finns någon insamling . Detta har jag fått privata PM och mail på
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Niles » ons maj 26, 2010 6:41 pm

Erok, det var nog i så fall mer ett tecken på att dom var trötta på alla dina 7000 kampanjer som aldrig kommer längre än forumtråden ändå. Nåt du aldrig kommer förstå är att man inte kan trötta ut sponsorer och supportrar stup i kvarten med att tigga pengar, för att sen få ett nej när det verkligen kniper. När du förstått det kan du börja prata insamlingar, men ta då en i taget och gärna en tidsrymd mellan.

Vi har nyss haft en kampanj vid första spadtaget, utgår från att du var med på den annars kan du ju ligga lågt ett tag.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » ons maj 26, 2010 7:39 pm

Nä, eftersom folk blev glada när jag tog bort min hundralapp i månaden till LL och VLH så varför skulle jag då satsa på en 500 nu då?

Dög inte mina pengar då så varför ska dom duga nu?
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Niles » ons maj 26, 2010 8:08 pm

Det var nog ingen som blev glad när du tog bort några pengar, möjligen att nån person blev trött för att du förde fram det i varenda inlägg. Blir lite fånigt att leka martyr för att du fått ett pm av nån som du tjatat hål i huvudet på.

Anade att du inte var med när det väl blev en insamling. Du var kanske inte med på Supportertröjan heller.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » ons maj 26, 2010 8:19 pm

Jo då jag mailade att jag ville köpa en tröja i slutet av månaden men eftersom de skulle säljas snabbt fick jag allt vänta tills den andra beställningen var klar. När var hur den andra beställningen av tröjer gjordes vet jag inte men nått mail om detta har jag inte fått.

Mailet jag fick då jag tog bort mitt atogiro innehöll bland annat.

Vara sig VLH eller LL behöver dina jävla pengar. Lägg dom på Troja Taif eller nått annat skitlag för här är dom inte välkomna.
erok
c/o LL´s Forum

Återgå till Hockey