Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Silverräven skrev:Jag tycker ändå IceWoman har en poäng. Vore det inte roligare med en full hall på 3800 istället för runt 2700-2800 som det kommer att vara på Lakers matcher.
Hade det varit ett enormt drag och fullsatt varenda match kunde Lakers ta 500:- biljetten, men tyvärr finns inte det intresset.
Lakers måste lära sig att ta betalt för hur efterfrågan är, inte som HV 71 i Elitserien.
Silverräven skrev:SSK har ALDRIG lockat folk till Lakerdome, och precis som du skriver kan det vara antingen 1700 eller knökafullt sista mot Rögle.
Och det är därför man skall sälja kvalabonnemang, vilket inte Lakers förstått.
Bättre att ha säkra pengar på banken än att hoppas på att det skall bli mycket folk.
Jag tror det kommer att räcka med 21p.
Lakersfan_03 skrev:Modo tar för övrigt YNKA 75:- för Vuxen ståplatsbiljett hemma i Fjällräven Center..
Lakersfan_03 skrev:Absolut Putte. Men tycker ändå de är ett fint sätt att ge lite tillbaka till supportrarna. De har trots allt inte haft mycket att glädjas åt. Billigare för oss med när vi kommer
IceWOMEN skrev: Bjud in ett par skolklasser så blir det fullt även där. Svårare än så är det inte
Bamse_78 skrev:Tycker man att det är för dyrt så har man alltid valet att stanna hemma. Men man kan ju se det såhär att om Lakers får in mer pengar så kanske spelarna kan få flyga till Ö-vik och vara piggare och mer laddade innan match och öka på sina chanser till vinst.
Personligen så hade jag inte brytt mig om matcherna kostat 200 för ståplats för jag är supporter och ska stötta mitt lag oavsett vad.
Primeau skrev:IceWOMEN skrev: Bjud in ett par skolklasser så blir det fullt även där. Svårare än så är det inte
Här pratar du om välgörenhet, marknadsföring och god PR för klubben. Det var länge sedan Lakers sysslade med något sådant
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster