Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Iofs så kunde inte Lowe åka baklänges ens i början så vi ser ger honom lite tid [emoji8]bratsson skrev:Gabriel Carlsson ser hemskt långsam ut?
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Hellre våra matchtröjor än ett ensamt "R" i Calibri (brödtext) - Den lata mannens teckensnitt.StenhårtSlagskott skrev:VLH i sin nuvarande form ser ut som ett stabilt lag som kommer inkassera många hedersamma uddamålsförluster.
Person skrev:Detta forum är ibland helt sanslöst. Förra säsongen var Kossila borta även då. Utöver det var det en drös spelare borta och vi torskade ett par matcher. Då var det snack om kvalspel.
Sedan vinner vi guld, Evert hyllas och alla är till freds. Silly är inte alla i smak men ingen vill döma ut Everts lag innan det är skarpt läge.
Efter två träningsmatcher, ett LHC som spelade sin tredje och Lakers första samt ett Rögle som vinner välförtjänt idag, gör att många är tillbaka på ruta ett. Det ifrågasätts både i denna tråd och sillytråden. Jag menar inte på att det inte ska kunna ifrågasättas men ge det mer än två träningsmatcher där vi saknat ett flertal spelare. Ha lite is i magen, vi har spelat om 0 poäng. Jag kommer hetsa upp mig efter fem SHL-omgångar om det fortsätter såhär. Inte i ett genrep mot Aalborg Pirates.
Jag ser inte mycket till domedagsprofetior , bara ett par iakttagelser. Men om det känns bättre så säger vi att Lakers spelat kanonbra och att det kvittar om vi har ett par centrar borta.Person skrev:Detta forum är ibland helt sanslöst. Förra säsongen var Kossila borta även då. Utöver det var det en drös spelare borta och vi torskade ett par matcher. Då var det snack om kvalspel.
Sedan vinner vi guld, Evert hyllas och alla är till freds. Silly är inte alla i smak men ingen vill döma ut Everts lag innan det är skarpt läge.
Efter två träningsmatcher, ett LHC som spelade sin tredje och Lakers första samt ett Rögle som vinner välförtjänt idag, gör att många är tillbaka på ruta ett. Det ifrågasätts både i denna tråd och sillytråden. Jag menar inte på att det inte ska kunna ifrågasättas men ge det mer än två träningsmatcher där vi saknat ett flertal spelare. Ha lite is i magen, vi har spelat om 0 poäng. Jag kommer hetsa upp mig efter fem SHL-omgångar om det fortsätter såhär. Inte i ett genrep mot Aalborg Pirates.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster