Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, min uppfattning. Vems skulle det annars vara? [emoji6].Varanen skrev:Det är din uppfattning. Kvällspressen försöker alltid hitta något skandalöst och rubrikskapande. Om Nordens största tidning nu fört ett krig mot oss så har de gjort ett kasst jobb.
Låt media skriva och tycka vad de vill. Det vi kan göra är att sköta det vi ansvarar för på bästa sätt. En sund kritik ska snarare välkomnas. Annars riskerar man att bli ryggdunkarnas ryggdunkare. Något som hänt flera klubbar, bl a för att pressen bara skrivit hyllningsartiklar.
Om det pågår skit i klubben så vill jag att det uppdagas.
Allt sådant ligger i betraktarens ögon….Varanen skrev:Vad jag menar är konspirationen att ABs chefredaktör förklarat krig mot VLH för 10 år sedan inte är etablerad fakta.
Daste skrev:Nån som orkar ge en TLDR av artikeln för oss som inte vill sponsra slasktidningen?
Den absoluta majoriteten läser inte artikeln!vlk skrev:Ja, 90 % av alla läsare tolkar in hans svar mycket negativt. Och då missgynnas vi.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Dysterqvist skrev:Eftersom Växjö Lakers på cirka 25 år inte fått fram en enda (1 st) spelare efter Jeremias Augustin som gått hela vägen via knattehockey, juniorlag och vidare in i a-laget, så börjar man ju undra om det trotts allt inte finns fog för kritiken?? Det är ju ett ofattbart dåligt betyg åt hela ungdomsverksamheten, väl??
Nu ska det nämnas att Växjö visst har utvecklat spelare och varje år ger juniorer chansen, Stjernborg är ett lysande exempel. Men inte en ända av dessa är rena Växjöprodukter, utan har en annan moderklubb. Det skiter jag i, tydligen även Växjö Lakers också, men på alla dessa år borde man verkligen ha lyckats få fram några egna Växjöspelare. Obs! Plural. Det går inte blunda för detta, inte ens om man är enögd.
Härmapan skrev:Den absoluta majoriteten läser inte artikeln!vlk skrev:Ja, 90 % av alla läsare tolkar in hans svar mycket negativt. Och då missgynnas vi.
Dom tolkar det dom vill tolka och sen hittar dom på egen ”fakta” som blir ”sann” när man upprepar den tillräckligt många gånger.
Ex, ”Växjö spelar tråkigt” - ingen som hasplar ur sig detta kan förklara på vilket sätt spelet är tråkigt men alla är rörande överens!
Ja, hade vi haft 4 från innerstan så hade man minst behövt att ha 5 för att inte vara plastigaDeLarge skrev:Dysterqvist skrev:Eftersom Växjö Lakers på cirka 25 år inte fått fram en enda (1 st) spelare efter Jeremias Augustin som gått hela vägen via knattehockey, juniorlag och vidare in i a-laget, så börjar man ju undra om det trotts allt inte finns fog för kritiken?? Det är ju ett ofattbart dåligt betyg åt hela ungdomsverksamheten, väl??
Nu ska det nämnas att Växjö visst har utvecklat spelare och varje år ger juniorer chansen, Stjernborg är ett lysande exempel. Men inte en ända av dessa är rena Växjöprodukter, utan har en annan moderklubb. Det skiter jag i, tydligen även Växjö Lakers också, men på alla dessa år borde man verkligen ha lyckats få fram några egna Växjöspelare. Obs! Plural. Det går inte blunda för detta, inte ens om man är enögd.
Samma diskussion varje år och ingen bryr sig. Hade Växjö hade 25 egna produkter hade det varit andra saker som klagas på. Time, to, move... onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
vlk skrev:Kollade på Hockeykväll på SVT idag. Ingående analyser om alla nu pågående matcher utom Lakers som de svepte förbi på 20-30 sekunder.
…det beror nog på vilken förening som har framgång…DeLarge skrev:vlk skrev:Kollade på Hockeykväll på SVT idag. Ingående analyser om alla nu pågående matcher utom Lakers som de svepte förbi på 20-30 sekunder.
Haha tänkte också på det. Men så är det i all media. Media gillar inte framgång, media gillar inte när det går bra för personer/föreningar/spelare osv osv. Därav att andra klubbar syns mer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster