Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Jag röstar inte i den här frågan då vi inte vet nada hur detta är tänkt. Enligt SMP ska huvudfärgen i loggan vara orange, men matchdräkten skall vara blå och orange, precis som Edmonton Oilers, och dom tycker jag är rätt ok!!
PutteA skrev:Enligt SMP ska huvudfärgen i loggan vara orange, men matchdräkten skall vara blå och orange, precis som Edmonton Oilers, och dom tycker jag är rätt ok!!
PutteA skrev:Har idag fått ta del av allt material i arbetet för att ta fram nya Växjö Lakers Hockey. Kan börja med att döda en sak en gång för alla. LAKERS kommer inte varken att tonas ner eller tas bort. Kan inte säga allt för mycket om detta, men jag är mycket imponerad av arbetet som gjorts, och jag tror dom flesta kommer bli mycket nöjda med hela upplägget. En mycket bra profilering av klubben, med färger som kommer att förknippas med Växjö Lakers. En snygg stilren logga med lite överaskningar i, dock framhävs fortfarande LAKERS.
Men klart är dock att hemmastället blir mörkblått med oranga linjer och lite lite vita inslag. Stora hockeysiffror och även namnet på ryggen större. Bortastället Vitt med mörkblå och oranga inslag.
Materialet skickas troligtvis idag till SMP, och kanske vi får se ett reportage i lördagens smålandspost med en och annan härlig bild!! Vi får se!
//PutteA
Svartvadet skrev:Ge mig 2 timmar Putte så ska du få se på logga!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster