Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Börja håll på HV ! [emoji23] Det sista vi behöver är mer skitnödighet. Frölunda spelade Torparrock efter segern mot FBK.Dysterqvist skrev:Vem är musik ansvarig i Lakers ? HUR kan man spela scooter raggarnas egna låt My Hometown när man lyffter pokalen ????? Var det för att hetsa så var det bara smaklöst och lågt som fan , hetsa kan man göra i stridens hetta när man har vunnit ska man vara storsint . Man ska visa respekt i största stunden. Växjö saknar verkligen kultur på många punkter
Nästa säsong hoppas jag på mindre disco ock mer gitarr mangling , ock att Växjö kan skaffa sig en egen identitet . Adjöss Sweet Carolina mm annars blir man bara kopior av nånn annan.
vlk skrev:Börja håll på HV ! [emoji23] Det sista vi behöver är mer skitnödighet. Frölunda spelade Torparrock efter segern mot FBK.Dysterqvist skrev:Vem är musik ansvarig i Lakers ? HUR kan man spela scooter raggarnas egna låt My Hometown när man lyffter pokalen ????? Var det för att hetsa så var det bara smaklöst och lågt som fan , hetsa kan man göra i stridens hetta när man har vunnit ska man vara storsint . Man ska visa respekt i största stunden. Växjö saknar verkligen kultur på många punkter
Nästa säsong hoppas jag på mindre disco ock mer gitarr mangling , ock att Växjö kan skaffa sig en egen identitet . Adjöss Sweet Carolina mm annars blir man bara kopior av nånn annan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det var med glimten i ögat förmodar jag, lugn och andasDysterqvist skrev:vlk skrev:Börja håll på HV ! [emoji23] Det sista vi behöver är mer skitnödighet. Frölunda spelade Torparrock efter segern mot FBK.Dysterqvist skrev:Vem är musik ansvarig i Lakers ? HUR kan man spela scooter raggarnas egna låt My Hometown när man lyffter pokalen ????? Var det för att hetsa så var det bara smaklöst och lågt som fan , hetsa kan man göra i stridens hetta när man har vunnit ska man vara storsint . Man ska visa respekt i största stunden. Växjö saknar verkligen kultur på många punkter
Det sista vi behöver är innebandy stämning ock fler stulna idéer .
Jag tycker tvärtom!Dysterqvist skrev:vlk skrev:Börja håll på HV ! [emoji23] Det sista vi behöver är mer skitnödighet. Frölunda spelade Torparrock efter segern mot FBK.Dysterqvist skrev:Vem är musik ansvarig i Lakers ? HUR kan man spela scooter raggarnas egna låt My Hometown när man lyffter pokalen ????? Var det för att hetsa så var det bara smaklöst och lågt som fan , hetsa kan man göra i stridens hetta när man har vunnit ska man vara storsint . Man ska visa respekt i största stunden. Växjö saknar verkligen kultur på många punkter
Det sista vi behöver är innebandy stämning ock fler stulna idéer .
Dysterqvist skrev:Växjö rankat som Europas bästa lag, den såg man inte komma för så där 25 år sedan !
Dysterqvist skrev:Vi var tydligen bara 2:a 2018.
Aleks skrev:Dysterqvist skrev:Vi var tydligen bara 2:a 2018.
Okej, vilka toppade oss då? JYP eller?
Ahbez skrev:Brukar ju va rätt dålig bevakning på hockeyn under sommaren, bara de inbitna fansen som fortfarande bryr sig
DeLarge skrev:SMP. Hög kvalité på journalistik - stop consuming it, pro tip
Dysterqvist skrev:Ahbez skrev:Brukar ju va rätt dålig bevakning på hockeyn under sommaren, bara de inbitna fansen som fortfarande bryr sigDeLarge skrev:SMP. Hög kvalité på journalistik - stop consuming it, pro tip
Det är inget fel på SMPs journalistik, jämfört med AB ock andra drakar är det rena drömmen. Dom får gärna hård bevaka fotboll under sässongen , men det blir lite sned fördelning när en betydelselös träningsmatch får helsidor samtidigt som stans hockey lag precis har rankats 1a i Europa , utan att det ens nämns i tidningen …
Dysterqvist skrev:Hur dax börjar Skills Comp? Har inte lyckats hitta tiden nånstans på hemsidan.
Varanen skrev:Normalt sett så är ungtupparna favoriter. Gamlingarna behöver mer tid för att få igång sitt flow. Men tävling är tävling och man kan inte tillåta kidsens tuppkammar växa sig för styva.
vlk skrev:Inget konstigt alls egentligen i den intervjun, även om Sportbladet kämpar för att det ska låta negativt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster