Inte förvånad. Malmö får inte i hop detPutteA skrev:Och där rök Fagervall.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Inte förvånad. Malmö får inte i hop detPutteA skrev:Och där rök Fagervall.
Det stod mellan Lakers och Frölunda inför denna säsongen. Han fick ett bättre erbjudande från Frölunda. Tyvärr.Svartvadet skrev:Trist! En talang som vi går bet på igen, likt Dahlbeck en gång i tiden.
Bara ren tur att Calle Rosén valde att återvända. Annars samma där.
Vilket brutalt haveri.Svartvadet skrev:Frölundas nya logga?! Roligaste jag sett på länge haha
17 har väl gjort en del målbratsson skrev:Leksand har den bästa 4e linan i ligan.
Dom är tunga och gör mål.
Våran 4e är varken jobbig eller speciellt målfarlig.
Jo hans sprätter till ibland, men tycker inte dom stänger ner andra lags toplinor speciellt effektivt.vlk skrev:17 har väl gjort en del målbratsson skrev:Leksand har den bästa 4e linan i ligan.
Dom är tunga och gör mål.
Våran 4e är varken jobbig eller speciellt målfarlig.
Tror knappast heller de knäcker de lagen du nämner med det spelet, men de knäcker garanterat oss.Svartvadet skrev:Grejen med LIF och IKO, när det kommer till snabbt spel, är att man kan taktiskt utmanövrera det hyfsat bra i ett Slutspel. Sånt lir håller inte i en bäst av sju, de måste ha mycket bättre lag för det generellt sett.
Enda gången sånt fungerat, det är när SAIK vann sist och när vi tog vårt andra. Då är man FÖR bra. Nu säger jag inte att VLH skulle slå LIF, men har ytterst svårt att se de knäcka LHF/RBK/SAIK/FHC med det spelet. Faktiskt.
Men jag får säkert fel...
Men jag fattar inte.vlk skrev:Han är väl tillbaka till slutspelet hoppas jag
Han är bättre än ännu fler.bratsson skrev:Men jag fattar inte.vlk skrev:Han är väl tillbaka till slutspelet hoppas jag
Varför spelar han inte hos oss och gärna nu direkt så hans kedja kan spela ihop sig till ett slutspel?
Kasta in han i ett slutspel och hoppas på mirakel?
I min värld är han bättre än Hugo och Calof, även Nilsson.
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster