Mmm, men tar 10000-gånger- hette en (eller två) Gaunce 2.0 än Händefjant..Varanen skrev:Händemark är nog inte helt fel. Vi behöver fylla på med spelare modell större.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mmm, men tar 10000-gånger- hette en (eller två) Gaunce 2.0 än Händefjant..Varanen skrev:Händemark är nog inte helt fel. Vi behöver fylla på med spelare modell större.
Haha ja jag hade vissa förhoppningarVaranen skrev:Tror vi att vi är bra? Vem tror det?
I övrigt är det tragiskt hur svensk hockey trakasserar Tyrväinen. Förra året var det Melart. Måste vi alltid ha en finsk buse vi kan mobba?
Du menar för att Timrå slog Luleå…?bratsson skrev:Malmö vinner mot Frölunda borta och Timrå tar Luleå på hemmaplan.
Jag undrar om vi verkligen är så bra som vi tror vi är?
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Njae, tycker det visar på att vi inte är mycket bättre än något lag "bara för att" vi tar poäng mot Frölunda borta osv.Härmapan skrev:Du menar för att Timrå slog Luleå…?bratsson skrev:Malmö vinner mot Frölunda borta och Timrå tar Luleå på hemmaplan.
Linköping slog ju Timrå och Frölunda slog Linköping. Sen slog Rögle Frölunda och vi spöade Rögle!
Vi är nog bättre än vad vi tror…
Nä, det precis min poäng också!bratsson skrev:Njae, tycker det visar på att vi inte är mycket bättre än något lag "bara för att" vi tar poäng mot Frölunda borta osv.Härmapan skrev:Du menar för att Timrå slog Luleå…?bratsson skrev:Malmö vinner mot Frölunda borta och Timrå tar Luleå på hemmaplan.
Linköping slog ju Timrå och Frölunda slog Linköping. Sen slog Rögle Frölunda och vi spöade Rögle!
Vi är nog bättre än vad vi tror…
Med det sagt, den här ligan är jämn och det finns inga lag som är slagpåsar.
Frågan är om HerrBH är ett lag för slutspel. Jag tror den här serien kan bli riktigt jobbig för dom. IKO spelar helt utan press, och allt är en bonus för dom, och dom gör det skitbra.Varanen skrev:RBK tappade hemmafördelen efter förlust 1-2 mot våra ugly cousins i O-hamn. Helt rättvist resultat. Klar skillnad på energinivåerna. Har RBK lyckats pricka en svacka?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster